Fem minuter från Uncharted 2: Among Thieves

Inaktiv

Detta blir ett klart köp om jag nu köper en Playstation 3 i sommar! Aldrig sätt något vackrare spel

Medlem
Citat:

Filmen finns som vanligt att se direkt i vårt arkiv, men vill du verkligen se vad spelet går för rekommenderar vi att du laddar ner den i originalformatet.

Antingen är jag blind eller så saknas det en länk direkt till själva filen om man vill ladda ner den. Borde väl finnas på filmsidan när man klickat på filmen?

Medlem

Årets spel!
Ge mig!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

hoppas det inte blir ett felsteg som det hände med 1an ett litet tag

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Det såg fortfarande stelt, fult, tråkigt och alldeles för skriptat ut för att jag skall tro att det blir roligt att spela. Även om det var trevligt med lite stealth så fick det trevliga ett abrupt slut när alla fiender visste var man var direkt när granaten exploderade. Att det dessutom saknas förstörbara miljöer visar ju verkligen hur tekniskt efterblivet Uncharted 2 är och kommer att vara.

+1

Kommer dock plocka upp denna när den går under 300kr, ser klart spelbart ut.
Ska nog leta upp första spelet nu, borde gå att hitta för en billig peng nu.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Gillade ettan skarpt och tvåan verkar bara bjuda på ännu mer av det goda ser verkligen fram emot detta spel

Medlem

Ser ut att bli lika trevligt som ettan. Hoppas dock det blir lite längre och har lite mer variation på miljöerna.

Ska bli intressant och se hur MP-betan ter sig nu när man förbokat inFamous...

Inaktiv

Fan vilken skilnad på graffiken sen 1.an:D Kan inte vänta längre;)

Medlem

Grafiken i 1:an var grymt snygg, men den ser ju ännu bättre ut nu i 2:an. Gillade också att man nu verkar kunna göra lite stealth-kills.

1:an hade flera scriptade sekvenser, men de var väldigt bra gjorda och hjälpte till att ge känslan av att man spelade en äventyrsfilm, vilket var en utav de sakerna som jag gillade mest i Uncharted.

Och till alla er som inte spelat 1:an så kan jag bara rekommendera den. Att den finns på platinum-labeln och säljs för under 300:- gör ju inte saken värre.

Medlem
Skrivet av TruB:

hur kan man bli besviken på ett spel? måste ju innebära att du haft förväntningar på det, vilket är rätt personligt och helt ditt eget fel.

lol, Helt otroligt. Smart kille.
Det betyder att man inte är apefterbliven och tror på förhand att det ska bli omöjligt att göra ett sämre spel än det man ska spela. Om man inte är apefterbliven så är det möjligt att bli besviken. Om man är logisk så tror man att spelet ska bli så bra som man tror att det kommer att bli i genomsnitt. Om du inte vill försöka att pressa dig till att tro att det blir ett dåligt spel så att man blir överraskad, det ger nog inte så mycket och är väldigt svårt.

12
Skriv svar