Vilken pokemon är du , personlighetstest ?

Inaktiv

Jag också


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Mkay.. Cubone e ju grym ;), helt klart min favo så kul att det blev han.
fast jag vet inte om det direkt stämmer överens med mig O.o.

Inaktiv

Jag blev Picachu

Jag vet inte direkt hur man lägger ut bilder än så jag får väl skriva det

Medlem

You are a Slowking!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

nämen...vi har åkt tillbaks 8 år i tiden


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

En krambjörn:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Avstängd

Funkar.

Det här personlighetstestet var väl sådär, vissa frågor saknade det som jag ville svara på och vissa var dumt utformade, men ja, det funkar.

Medlem

Stämmer rätt bra.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Experiment:

Svara osanningsenligt på detta test... oddsen är att din pokeboll kommer att "stämma ganska bra" oavsett vad du svarar.

"Du är snäll ibland och har inga problem att stava till ditt eget namn - du gillar bra saker mer än dåliga och din favortimat är det godaste du vet att äta."

-Wow... stämmer ganska bra!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hmm, jaha inte alltför upplyftande
...fast Cubone är ju rätt så tuff iaf


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Haha fick lite udda... xD
detta är inte likt mig


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

In before meningslös spam, oh wait. Ta och skriv lite kommentarer annars känns det bara som "postcount +1!".

Jag blev MEW, känns rätt bra men man har nog svårt att svara vad man egentligen skulle göra t.ex. vid date, beror på så mycket. Dessutom borde det omfatta alla pokemon och med det ha fler frågor så att alla svar blir olika. Jag tror bättre på D&D alignment test hos wizards of the coast, http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/dnd/20001222b

Medlem

Dem här testen har funnits i 8 år typ.
Och ofta så postar folk en pokémon som de egentligen inte fick

Medlem
Skrivet av Svenpa:

In before meningslös spam, oh wait. Ta och skriv lite kommentarer annars känns det bara som "postcount +1!".

Jag blev MEW, känns rätt bra men man har nog svårt att svara vad man egentligen skulle göra t.ex. vid date, beror på så mycket. Dessutom borde det omfatta alla pokemon och med det ha fler frågor så att alla svar blir olika. Jag tror bättre på D&D alignment test hos wizards of the coast, http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/dnd/20001222b

Neat-o, blev ju Neutral good


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

stämmer perfekt. den gamle favoriten likaså när pokemon var som störst.:P:up:

Inaktiv
Medlem

Passar rätt bra, och kul att det var just Haunter för den utvecklas väll till min favorit Gengar om jag inte minns helt fel x)

12
Skriv svar