Fotbolls EM: Sverige vs Spanien

Medlem

Men sverige vinner mot Ryssland iaf


signatur

You can't win the game...

Medlem
Skrivet av lillaiwazz:

Men sverige vinner mot Ryssland iaf

Var inte så säker:P


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

RASHA spelar ju underbar fotboll. Och till Sverige matchen så kommer deras bästa spelare tillbaks. Kommer inte bli lätt.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Jag skyller på nr 4 petter hansson tror jag han hette.

Visst, han "gjorde" mål mot grekland, men jag gillar verkligen inte karln. Verkar inte ha något bra bollsinne eller bra koordination på kroppen. Hur han inte kunde sparka bort bollen innan spanien sparkade in 2-1 är för mig svårt att förstå.

edit:

I övrigt spelade sverige bra.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Så här går de om man byter ut dom 3 bästa spelarna och sätter in Rosenberg, fatta att han inte är nå bra!!!

Han duger i Tyska ligans näst bästa lag, och tyska ligan är, liksom alla andra ligor, ungefär hundra gånger bättre än allsvenskan.

Zlatan hade ont och Larsson var svintrött, Rosenberg skulle ju självklart ge allt för att hävda sig i landslaget om han blev inbytt. Bra byten tycker jag.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Rosenberg var inte ens svettig..


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

12
Skriv svar