Inaktiv
Toalettmusik

Jag tänkte ta och installera toalettmusik inne på mitt dass.
Är det någon känner till nån lämplig musik för toaletten?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Haha, fin idé
Job for a cowboy

Inaktiv

Litehärligt hjärntvättande predrikan sitter fint på toa

Inaktiv

Wtf?! är du seriös? Det sjukaste jag någonsin hört. Hoppas att du bara tänker använda musiken när du dushar


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Prova att slå på någon kass radio kanal


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Salt'n Pepper - Push It

denna kan nog hjälpa dig lite


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem

Push it to the limit från scarface skulle inte sitta helt fel


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Skrivet av nagash:

Push it to the limit från scarface skulle inte sitta helt fel

hehe mjo, satan va taggad man skulle bli när man lägger en kabel

Inaktiv

Jag tänkte mig någon avslappnande musik med ljud ifrån naturen t.ex. som droppande vattendroppar, eller lugna havsvågor som slår mot stranden. Men jag vet inte vart sånt hittas.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Åå herre gud.
Men typ det här?


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

Nån basshunter låt kan du väl ta?

skit ska ju fördrivas med skit säger dom

Inaktiv
Skrivet av Elias O:

Åå herre gud.
Men typ det här?

Nästan, Det var något med japanska instrument.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Jag tänkte mig någon avslappnande musik med ljud ifrån naturen t.ex. som droppande vattendroppar, eller lugna havsvågor som slår mot stranden. Men jag vet inte vart sånt hittas.

Skulle noga säga att det är Brian Eno du söker. Visserligen inga havsvågor eller regndroppar i denna men avslappnande får man väl säga att den är.

Inaktiv

Tack, men en snudd för segt kanske.

Jag hittade äntligen genren: [http://www.youtube.com/watch?v=utA9yENx-QA&feature=related
Japanese Meditation Music]


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Här har du musiken som du har väntat på.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Här har du musiken som du har väntat på.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Låter lite som en gammal stressad karl som måste fokusera och slappna av i en timme innan det händer något. Du är väl ung och snabb på toa? Hinner man ens slå på musiken?


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Som en kul grej.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag skulle nog använda "binural beats". För att förenkla det, det är en ljudfil som spelar upp en massa konstiga ljud som är väldigt relaxande. Egentligen ska man använda hörlurar men det funkar väl kanske utan också

http://www.youtube.com/watch?v=BAj7ogsMy6k&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=oVToctppaGI&feature=related

Inaktiv

Tänk istället på miljön? Skita det ska man göra ifred? Man blir säkert stressad om det är en massa musik på.

Låt tarmarna göra sitt och musiken sitt

Inaktiv

"Jag skiter" med Magnus Uggla?


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

cool ide, maximilian skiba, albumet apple of disco, tror jag skulle funka

edit: eller vad sägs om technotronic - pump up the jam (pump it down rmx)


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Jag tänkte mig någon avslappnande musik med ljud ifrån naturen t.ex. som droppande vattendroppar, eller lugna havsvågor som slår mot stranden. Men jag vet inte vart sånt hittas.

fick julklapp från jobbet nån gång, moods of nature med 4 cd innehållande "the tropical rain forest", "the eye of the storm"(!!!), "the rhythm of the waves", "woodland wonder".
Googla?


signatur

thank you, come again

Medlem

Vilken god ide! Hade varigt bra med musik på toan som en sorts ljuddämpare t e.x. när man sitter o kramar o det slår i vattnet lr när man fiser högt! kan ju bli lite pinsamt om man då sitter i en toalett vid et vänterum som hos tandläkaren, blir ju pinsamt om den som sitter o lassar får till de så det låter ordentligt i det tysta väntrumet...... Då e det bra om man kan spela lite hög musik!


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

Jag tänkte ta och installera toalettmusik inne på mitt dass.
Är det någon känner till nån lämplig musik för toaletten?

Bajsabrunt med hardcåre toalett.

Inaktiv

Jag hade försökt fixa fram "the brown note". Bara att dra ner brallorna och låta ljudet göra resten.
Nackdelen är väll att den måste spelas väldigt högt för att få någon effekt....

http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_note


signatur

.

1
Skriv svar