Krånglar din dator mycket?

Medlem

jag köper för det mesta hårdvara av tillverkare som är kända och läser folks recenssioner för att vara så säker som möjligt på att det är justa prylar.
Jag tror att det är därför som jag klarat mig så väl med mina datorer, har i princip aldrig haft problem med grejerna, samtidigt som det finns utrymme för att få ut lite mer av dem genom att överklocka.


signatur

thank you, come again

Medlem

Min dator fungerar prima det händer väll någon gång att den låser sig men har man vista är det smällar man får ta.

Inaktiv

Haha, min dator fungerar super!:P

Medlem

Väldigt sällan eller aldrig.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Combalex:

Alldeles för mycket

Medlem

Just nu krånglar den alldeles för mycket.

Jag måste lägga ner den i sidoläge för att den ens ska starta. Och startar den så klagar den oftast på att det saknas ström för grafikkortet..vilket en omstart brukar kunna fixa.
Väl i windows så flimrar bilden till ibland och färgskalan visar alldeles för mycket grönt.

Nej, den går nästan inte att användas. Vad tror ni att det kan vara Känns som att moderkortet inte fungerar till 100%. Nätaggregatet?

Medlem

Först och främst så är det glapp någonstans, eftersom det flimrar till i windows så är det antingen din skärm eller grafikkort som är död, så du kan nog förvänta dig att byta ut moderkort, skärm/grafikkort och nätaggregat troligen


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar