Splash Damage gör nytt

Medlem
Splash Damage gör nytt

lol haha gillade det om att konkurenterna inte skulle norpa features
Fan verkar spannande trots att man inte sett en enda screen.

Medlem

heh, får hoppas att Splash gör något trevligt då. Tycka vad man vill om Quake Wars, men deras mentalitet till mulitplayer ligger helt rätt.

>skräddarsytt för den europeiska marknaden
låter CASUUUUUAAAAAAL. Är bethesda despreta måntro?

Medlem
Skrivet av Kovski:

heh, får hoppas att Splash gör något trevligt då. Tycka vad man vill om Quake Wars, men deras mentalitet till mulitplayer ligger helt rätt.

>skräddarsytt för den europeiska marknaden
låter CASUUUUUAAAAAAL. Är bethesda despreta måntro?

Ja man kan ju undra hur de lyckades misslyckas så fatalt med Quake wars när de hade alla förutsättningar efter gratis spelet wolfenstein: Enemy Territory


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

quakewars var på rätt väg, det vara inte tillräckligt casual skulle jag säga, + att fordons fysiken från id tech motor var ingen vidare.
men jag har förtorende för splashdamage

Medlem

Va? Ett företag som hypar sin egen titel? Nej men dra mig baklänges och kalla mig Duke Nukem.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hoppas det blir ett nytt Wolfenstein Enemy Territory 2.0 med samma motor och saker som kommer i det nya Wolfenstein Dröma kan man ju alltid göra


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

ETQW var ett av de bästa FPS-spel jag någonsin har spelat, problemet var att det kom ut i samband med COD4-releasen, samt att inlärningskurvan i förhållande till COD var väldigt hög.

Det tog en, två och ibland tio timmar innan man förstod spelet på riktigt, och det var efter det som spelet glänste. Det var ett klanspel, rakt igenom, även om det lämpade sig bra på public.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

ETQW var ett av de bästa FPS-spel jag någonsin har spelat, problemet var att det kom ut i samband med COD4-releasen, samt att inlärningskurvan i förhållande till COD var väldigt hög.

Det tog en, två och ibland tio timmar innan man förstod spelet på riktigt, och det var efter det som spelet glänste. Det var ett klanspel, rakt igenom, även om det lämpade sig bra på public.

Word!

OnTopic: Kan vi vänta oss "Fallout: Enemy Territory" eller "The Elder Scrolls: Enemy Territory" snart?

1
Skriv svar