Första sekvenserna - Modern Warfare 2

Inaktiv

Jag tyckte mig se mjukare animationer och bättre texturer. En upphottad grafikmotor är ju självklart.


signatur

Besök min DevianArt http://dalqan.deviantart.com/

Medlem

Modern Warfare i all ära men imo hoppas jag verkligen att dom gör en remake på CoD 1 eller iaf går tillbaka till sina rötter med WW2 om några år. Säg kanske efter modern warfare 4 skulle dom kunna slänga upp en ww2 pangare igen?


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Kommer med stor sannolikhet bli ett givet köp för mig ...har handlat alla som släppts till PC.
Det är singelplayer delen som är värd pengarna, varenda öre.
COD 4 var en fantastisk spelupplevelse
Multiplayer är mer som en bonus

Medlem

Underbart, helt klart givet köp

Skrivet av luiga:
Skrivet av Jakob Svärd:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Jakob Svärd:

Juninumret av PC Gamer! Check it out - innehåller Sveriges enda (riktiga) förhandstitt på spelet. Vi har som enda svenska media sett två timmar ur spelet inkl. MP-delen!

Sa jag juninumret...? Ja, okej då.

Tänkte bara kolla - menade du juninumret?

Jepp, det kommande numret - ute i juni! Juninumret!

Kommer inte juninumret i maj?
Jag bara j*s med dig.

Jo men juninumret kommer nog i slutet av maj för prenumeranter då det är ute 2 Juni i handeln:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bara dom skippar osynliga väggar och det inzoomade perspektivet så blir jag nöjd.

Medlem

Bara det blir roligt så är jag nöjd.


signatur

Gud och soldaten vördar vi, I tider av fruktan står de oss bi.
Men när hotet är borta och fyllda är faten, Glömma vi Gud och förakta Soldaten.

Inaktiv

Undervattensstrider? Det här är nog inte James Bond.. Det man ser i filmen är nog snarare specialförband under in- eller urnästling med ubåt eller en DDV (diver delivery vehicle).

l2göralumpen eller nåt

Medlem

de kommer bli grymt!

Inaktiv

Ser riktigt cool ut kan inte mer än att se fram emot detta spelet!!! WOHO!!

Medlem
Skrivet av AirGear:

Modern Warfare i all ära men imo hoppas jag verkligen att dom gör en remake på CoD 1 eller iaf går tillbaka till sina rötter med WW2 om några år. Säg kanske efter modern warfare 4 skulle dom kunna slänga upp en ww2 pangare igen?

Har du missat ett litet spel kallat CoD: World at War?

Medlem

Totalt jäva galet

Inaktiv

det här spelet är det jag mest ser fram emot


signatur

ToMZoN

Inaktiv

Släpp ett DC till COD4 istället!!! Det är ju PRECIS likadant. Nya banor till både SP och MP, ny "story" och 1 stycke nytt namn bara... kanske lite nya perks.

Känns väldigt onödigt att slänga pengar på något man redan har, fast i ny förpackning.

Medlem

Åååååhhhh vad man längtar efter det!!!

123
Skriv svar