Se gameplay från Duke Nukem Forever

Medlem

Jag tror det bara blir skit om nån annan gör det.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Medlem
Skrivet av AirGear:

Ser faktiskt rätt kul ut men shit happens som man säger.. Om någon annan tar över detta spelet kanske Gearbox hade passat? Vad tror ni? Epic Games kanske?

ID Software

Gearbox? Vafan?

Human Head möjligen? Remedy? Id Software?

Inte Gearbox...

Medlem

Gameplayet såg väl rätt kul ut, men imponerande efter 10 år ? inte för fem öre...

Medlem

Jag är ledsen, videon är hur cool som helst, kanske är det bara för mycket nostalgi, men jag tycke det verkar skit coolt! Grafik är inte allt pojkar, ser ni hur cool Härtigen är eller!? Han är gud inom gaming.

Inaktiv
Skrivet av Khorney:

Verkar vara en animeringsvideo snarare än gameplay.
Och sådär jätteimponerad blev jag inte.

videon endast är avsedd för andra spelutvecklare och inte allmänheten.....

blev du inte imponerad av hans animationer?
de är juh urballa....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Känns som om det kommer bli precis samma sak med Alan Wake.

Medlem

Tycker synd om dem stackars utvecklarna. Dom kommer aldrig få ett jobb igen. Vilken arbetsgivare vill anställa en lodare som jobbat på 3D REAMLS
Å andra sidan så kanske dom får komma på arbetsinterjuv för arbetsgivarna är väl nyfikna på vad dom hållit på med under alla dom här åren.

Medlem

vore roligt att få reda på HUR långt då hade kvar

Medlem

Nu ska vi inte vara så säkra på att detta kommer läggas ner!
Apogee ska tillkännagöra ny Duke Nukem-info nästa vecka! Kan dock vara Trilogy också ...
http://www.examiner.com/examiner/x-3707-LA-Gaming-News-Examin...

Medlem
Skrivet av zsm:

Det enda jag fick ut av klippet är att låten var stabil som fan. Nu vill jag veta vad faon den heter.

Det är Megadeths tolkning av Duketemat.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

zsm
Medlem

Om nån så borde ju ID software göra det isåfall.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Lovar att många ungar gråter nu med saknad av detta spel

Ser att du är 16 så inte säker på vad du menar med "ungar", men jag skulle personligen gissa på att det nog snarare är ~30åringar som snyftar mest just nu.

Såg att kvalitén i klippet fått en liten smäll när det konverterades till fz, kan lägga upp lite länkar till originalfilen om nån är intresserad (och _fortfarande_ inte sett den!).

Glöm ej heller, ni som är mindre imponerade, att det här är ett snabbt ihopsatt montage av en grafiker. Det vi ser är inte i närheten av vad som annars skulle getts ut som "officiell" trailer till spelet. Jon st John har t ex inte ens slutfört sina voiceovers. (Men jag vägrar personligen släppa hoppet om att vi snart kommer få se DNF!)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"I'm not going to fight you, I will kick your ass!"


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Gearbox? Vafan?

Human Head möjligen? Remedy? Id Software?

Inte Gearbox...

Jag menade ID Software. Jag glömde i hastigheten vilka det är som gjort wolfenstein så jag chansade på Gearbox men det är ju ID. Hoppas dom kan göra det


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Såg inte så imponerande ut om jag ska vara ärlig.

Medlem

always bet on duke!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Fan jag hoppas verkligen att något slutför detta projekt. Snacka om nostalgi tripp. Grym video!

"-Im not going to fight you, im going to kick your ass!"


signatur

"No country for old Gamers"

JoC
Medlem
Citat:

New press release from Apogee Software regarding Duke Nukem coming next week.

[http://twitter.com/apogeesoftware]

???

Medlem

Fan vad jag önskar att detta spelet blir av ändå.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Titta på mätaren uppe till vänster - "EGO"
Vadfalls?

Medlem
Skrivet av FortuN:

Lovar att många ungar gråter nu med saknad av detta spel

Du fick mig att skratta litegrann där, menar inget illa, men dom som antagligen är mest besvikna över spelet var säkert i din ålder när spelet började skapas. Du var ju bara 3 år :>

Men ber om ursäkt om nån blir förolämpad, tyckte det bara var lite kul.

Inaktiv

Hmm ser ju inte ut som ngn 10 poängare direkt, mer som Project IGI: I'm Going In a.k.a 1999! Eller kan det vara så att ja har hunnit att växa upp. Spelade Duke senast för 13 år sen. Sen dess har utvecklingen av spelet varit helt (Hmm ja vadå, har det varit någon utveckling egentligen?) Tror ej på release överhuvudtaget (slutade hoppas runt 1998, när man föst hörde talas om detta) efter 2000 har det känts lite som en domedags profetia, dvs Farligt som fan när det väl händer men än så länge har ingen haft rätt.

Medlem
Citat:

...übertöntiga one-liners...

Nä nu jävlar.

Tycker skiten ser helgrymt ut. Behövs fler spel som inte tar sig själv på för stort allvar.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Molotov:

det var länge sen man kickade aliens i spel so duke nukem osv.
nu för tiden ska det ju vara soldater och mer "verkliga" fiender.
så fort det blir lite alien/monster så blir majoriteten rädda för spelen, dom vet nog inte hur man dödar monster lika lätt, ett headshot kanske inte funkar

deadspace..?

Mjo, Deadspace var ingen höjdare heller precis.

Likaså Alien vs Predator... för mycket Sci-Fi och rymdspejsat. xD

Inaktiv

Måste säga att ögonen fylls nästan med tårar, Duke, troligen världens tuffaste hjälte, samt de klassiska one-liners, skulle lätt köpt de på stubben.

Medlem

Fast vad folk inte verkar tänka på är att de startat om från början ett antal gånger under de 13 åren som gått. Senaste omstarten var ju bara för 2 år sedan.

1998: http://www.youtube.com/watch?v=X3pwMdXRdDY

2001: http://www.youtube.com/watch?v=TDlB2P1leRM

och sen videon nu då.

Tycker 2001 ser bäst ut iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jävlar va coolt det ser ut.
Gråter inombords över detta.

Kommer aldrig sluta hoppas att man nångång kommer få spela Duke igen.

Duke kommer alltid finnas i mitt gamerhjärta.

Medlem

Det såg ju helt seriöst sjukt bra ut! De verkade mena allvar med att bli färdiga med det den här gången! JÄVLA LÅGKONJUNKTUR! GE MIG DUKE NUKEM!


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Skriv svar