Premiärtrailer: Red Dead Redemption
Mer sand och fler hårda män för pengarna!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Hur kunde det om möjligt se tråkigt ut?
Vi har ju bara massa jävla sci-fi shooters, moderna konflikt -shooters, ww2 -shooters och annat bajs.
Men har det någonsin kommit ett riktigt bra Wild West spel, som folk verkligen vill lira? Iaf. så verkar den tunga trenden att ändras och det är kul att se att man försöker göra något sånt här. Då även seriöst.
Hur kunde det om möjligt se tråkigt ut?
Vi har ju bara massa jävla sci-fi shooters, moderna konflikt -shooters, ww2 -shooters och annat bajs.
Men har det någonsin kommit ett riktigt bra Wild West spel, som folk verkligen vill lira? Iaf. så verkar den tunga trenden att ändras och det är kul att se att man försöker göra något sånt här. Då även seriöst.
Håller med dig. Det finns en massa sci-fi, ww2 och annat skit men sällan att det kommer ett vilda western spel. Minns ju gamla goa Outlaws back in the days men det var typ över 10 år sen medans ww2 spel släpps minst en gång i månaden.
Fyfan, vad jag älskar Rockstar... De vet så hur man skapar känsla. Och jag har längtat efter ett grymt vilda västern spel sedan "Outlaws" för 100 år sen.
Detta kommer bli grymt. Känner det på mig.
ABSOLUT! Detta ser betydligt mer lovande ut än Call of juarez. Utvecklarna på Rockstar är bra duktiga! Kommer bli en galen spelhöst!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.