Schindler's list in color (Exeron)

Inaktiv

Jag får väl vara den första som inte tycker det var så bra. För mig ser det ut som ett gammalt retuscherat svartvit-kort där man blaskar på lite sepia och allt blir konstigt brunt.

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Medlem
Skrivet av teX:

Jag får väl vara den första som inte tycker det var så bra. För mig ser det ut som ett gammalt retuscherat svartvit-kort där man blaskar på lite sepia och allt blir konstigt brunt.

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Jag tror inte att det ska se spexigt ut, det är nog meningen att det ska se lite gammalt och WW2-liknande.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Ehm ehm, finns det inte en färgversion av filmen?

MFC
Medlem

okej.. bara några miljoner bildrutor kvar


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

tog det 1 timma att göra?
BTW snyggt:P
ska du göra på en annan bild också?


signatur

My only. My Preasures. My World of Warcraft.

Medlem
Skrivet av mrlolmanen:

tog det 1 timma att göra?
BTW snyggt:P
ska du göra på en annan bild också?

Kan hända....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av teX:

Jag får väl vara den första som inte tycker det var så bra. För mig ser det ut som ett gammalt retuscherat svartvit-kort där man blaskar på lite sepia och allt blir konstigt brunt.

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Därför det hade inte passat in i scenens allvar eller på något sätt överhuvudtaget


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Isåfall skulle jag inte vilja kalla det "in colour" och att scenen inte vinner något på att det blir lite brunt.

Medlem
Skrivet av teX:

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Varför skulle en judefånge ha på sig en BLÅ eller även en gul tröja? Verkar inte särskilt troligt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av teX:

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Varför skulle en judefånge ha på sig en BLÅ eller även en gul tröja? Verkar inte särskilt troligt.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av sno0zer:
Skrivet av teX:

Jag hade förväntat mig lite mer variation i färgerna. Varför kan t.ex inte någon ha ett blått plagg på sig eller t.o.m gult? Varför är inte hans skjorta kritvit utan dassigt gulbrun?

Varför skulle en judefånge ha på sig en BLÅ eller även en gul tröja? Verkar inte särskilt troligt.

precis, det är ju inte en tivoli festival direkt


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Varför skulle en judefånge ha på sig en BLÅ eller även en gul tröja? Verkar inte särskilt troligt.

Det var bara ett exempel. Hans slips kanske kunde ha lite färg som bröt av mot all sepia. Skjortan kunde vara vit så som jag föreslog innan. Dessutom är ärmarna av en annan färg än kragen, men det kanske var ett medvetet val? Hans pin är också bara grå.

Oavsett vad så ser det hela ganska slarvigt ut och ger inte mig något intryck av färg.

Exeron kan trösta sig med att det bara var jag som inte gillade den.

12
Skriv svar