Bästa spel-året!

Medlem
Bästa spel-året!

Ja, som sagt, vilket av åren var/är allra bäst?

Medlem

^- Borde vi inte gå tillbaka en bit till tycker du? alla är faktiskt inte 15 här inne.

1997,1998,1999 är min åsikt, Fallout 1 & 2 och planescape kom ut under den tiden.

Medlem

Inte riktigt säker på vad jag tycker, finns många bra spel från olika år. Men i år kommer bland annat MGS4 och GTA4 så jag hoppas att det blir ett fint år.

Röstade därmed 2008.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Borde vi inte gå tillbaka en bit till tycker du? alla är faktiskt inte 15 här inne.

1997,1998,1999 är min åsikt, Fallout 1 & 2 och planescape kom ut under den tiden.

Så. Fixat!

Medlem

1995-2000 definitivt. Sedan tog 3d-grafiken över spelkänslan och musiken.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Commodore åren definitivt!

Inaktiv

2004-2005-2006 någonstans Half-Life 2 osv~

Medlem

2007-2008 har varit och ser ut att bli riktigt lovande.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag säger 1983-2008. Jäkligt bra spelår måste jag säga. En liten topp runt C64-tiden och runt -95 till 2000 med Diablo, Baldur´s Gate och Half-Life som utmärkande.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

2007, kanske 2008

Medlem

Själv tycker jag 2005. Många bra spel det året som t.ex Star Wars Battlefront 2, Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory och Fable.

Inaktiv

1998.

Half-Life, Thief: The Dark Project, Knights & Merchants, C&C Red Alert: The Aftermath, Age of Empires: The Rise of Rome, Starcraft, Warhammer: Dark Omen, Tekken 3, Metal Gear Solid och Grand Theft Auto.

Vet att GTA och Aftermath släpptes årets innan, men jag spelade båda rätt länge på den tiden

EDIT: 2002 (Mafia, MoH: AA, Battlefield 1942, Timesplitters 2, Age of Mythology, GTA: Vice City) och 2004 (Battlefield Vietnam, FarCry, Thief: Deadly Shadows, Doom 3, Dawn of War, Battlefront, Rome: Total War, GTA: San Andreas, Half-Life 2 och KotOR 2) kommer tätt efter.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

2002, Morrowind nuf' said


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Spontant känns 1997 som ett riktigt bra år: Final Fantasy VII, Curse of Monkey Island, Quake 2, Fallout, Mario 64, GoldenEye 007, Gran Turismo, Dungeon Keeper..

Medlem

1998 utan tvekan. SC, grim fandango, tekken 3, fallout 2, half-life, thief....

bästa året någonsin, så jag tycker att 1995-2000 är lätt bästa alternativet.

Medlem

Den gyllende eran mellan 95 och 2000 håller mig varmt om hjärtat.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

2004 svarade jag, då kom ut2004, men så kom jag på att jag nog spenderade mer tid och hade mer skoj när ut99 kom.. så 1999 och 2004.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

2000! BALDURS GATE 2!!!!!!!

I REMEMBER THE DAY!

Jag var 10 och helt förälskad i BioWare.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

1
Skriv svar