Youtube-proffs

Tycker det är lite för mycket nu för tiden, när det gäller öppna register. Alltså, om jag kör bil och en idiot kör förbi mig och pekar fingret så kan jag med hjälp av hans regnummer ta reda på , var han bor, vad han heter, hur gammal han är, hur han ser ut (om idioten har lagt en bild på sig själv på hitta.se) och sedan inse att killen tydligen var från Hells Angels, och börja om från nytt


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Vad händer egentligen om nån kör med trådlöst bredband,
och nån granne som bor nära använder det och downloadar, och telia knackar på din dörr och säger,
nu är du fast din tjuv,
och så sitter grannen och hånskrattar.

Youtube-proffs
Skrivet av Strax Dax:

Vad händer egentligen om nån kör med trådlöst bredband,
och nån granne som bor nära använder det och downloadar, och telia knackar på din dörr och säger,
nu är du fast din tjuv,
och så sitter grannen och hånskrattar.

Dom kan se vilka som är och leachar på din trådlösa dosa har jag för mig, så dom kan se vilka datorer som är uppkopplade? Borde dem kunna.

Gör dom det så tar de ett par minuter tills dom knackar på hos den hånskrattande grannen

Dessutom, dem som oftast inte har PW protect på sin trådlösa är Gert 84 år och Gun-britt 82.

Att Gert och Gun-britt tankar ner Craddle of filth och Crysis samt Assassins Creed till sitt barnbarn Castor är inte troligt


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Dags att fixa någon form av selfdestrution på hårdisken.

Youtube-proffs
Skrivet av Robbazking:

Dags att fixa någon form av selfdestrution på hårdisken.

Dom får oftast fram informationen förr eller senare


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Robbazking:

Dags att fixa någon form av selfdestrution på hårdisken.

Dom får oftast fram informationen förr eller senare

har du testat att slänga ut hårdisken från 2:a våning? då blire svårt för de små "snutarna".


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Youtube-proffs
Skrivet av Donqen:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Robbazking:

Dags att fixa någon form av selfdestrution på hårdisken.

Dom får oftast fram informationen förr eller senare

har du testat att slänga ut hårdisken från 2:a våning? då blire svårt för de små "snutarna".

Svenskt exempel. Razzia av välkänt hus där det misstogs pågå barnporr.

Stormning, hårddiskarna var formaterade, men dem fick ändå fram informationen.

Annat svenskt exempel, razzia av välkänt hak där mycket skit went down, allt var kastat i eldar.

Dem fick fram information från den lilla skrutten till hårddisk ändå.

Så ett fall på 10tal meter är nog inga problem för "snutarna" att ta fram.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Iofs så räcker det med att formatera och skriva över sin hårddisk ett par hundra ggr för att du faktsikt ska göra det omöjligt att ta reda på den ursprungliga datan


signatur

"An open mind is like a fortress with its gate unbarred and unguarded."

Medlem

Formatering tar bara bort index til datan. Eld gör inte så mycket då skivorna är av metall. Fall, så länge skivorna inte avmagnetiserats av fallet.

Allt man behöver är en stor kraftig magnet. Rassia? Lägg magneten på hårddisken. Datan är nu omöjlig att återskapa (om magneten var kraftfull nog).

Annars funkar en spruta med en stark syra som man sticker in i hårdiskens tryckutjämningshål och startar den så att det snurras runt lite.

Eller så gräver man ner hårddiskarna på bakgården innan de hinner ta sig in. Vadå hårddisk? Datan står ju där *pekar på datorådan och ser dum ut*

Dock skall det ju gå långt för en husransakan i första början.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Formatering tar bara bort index til datan. Eld gör inte så mycket då skivorna är av metall. Fall, så länge skivorna inte avmagnetiserats av fallet.

Allt man behöver är en stor kraftig magnet. Rassia? Lägg magneten på hårddisken. Datan är nu omöjlig att återskapa (om magneten var kraftfull nog).

Annars funkar en spruta med en stark syra som man sticker in i hårdiskens tryckutjämningshål och startar den så att det snurras runt lite.

Eller så gräver man ner hårddiskarna på bakgården innan de hinner ta sig in. Vadå hårddisk? Datan står ju där *pekar på datorådan och ser dum ut*

Dock skall det ju gå långt för en husransakan i första början.

funkar bensin istället för syra ??


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Allt man behöver är en stor kraftig magnet. Rassia? Lägg magneten på hårddisken. Datan är nu omöjlig att återskapa (om magneten var kraftfull nog).

Räcker en magnet med en "kraft" på 7kg? har en sådan här någon stanns

Inaktiv

heh, om man vill slippa en jävla magnet på 7kg så kryptera helt enkelt hårddisken.
lite smidigare.

ang lagförslaget så är det väl inte förvånande att alliansen går längst fram i ledet för kapitalets intressen.. dom gick ju till val på motsatsen men vafan - vad för politiker behöver infria löften? inga jag känner till.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Lycka till med att sätta dit 1,3 miljoner svenskar.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem
Skrivet av Mr. G:

Lycka till med att sätta dit 1,3 miljoner svenskar.

om de nu lyckas...

P.S de är bara ute efter de som 'delar ut'


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar