Testa hur snabbt du skriver på din PC

Medlem

haha bara ett extra s på den sista där

Medlem

Tycker det är väldigt många ord jag aldrig använder så därför blir resultatet dåligare än vad det igentligen skulle vara, alltså om det skulle vara mer normala ord så skulle jag skriva snabbare.

Medlem
Skrivet av Xphome:

Tycker det är väldigt många ord jag aldrig använder så därför blir resultatet dåligare än vad det igentligen skulle vara, alltså om det skulle vara mer normala ord så skulle jag skriva snabbare.

Ja, det är sant. Dom borde ha mer vanliga ord som:

jag visst bra hej hur säkert frukost os.v

Inaktiv

Det kvittar ju vad det är för ord som ingår i testet, alla får lika svåra ord och man jämför sig väl bara med sig själv och andra? Då kvittar det så länge alla har samma test.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Första försöket:
Your score: 185 keys per minute ~ 37 words per minute
Andra försöket:
Your score: 244 keys per minute ~ 48 words per minute

Medlem

Även om man med avsikt gör alla fel med 0 ord per minut säger den "not bad"...


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av sno0zer:

Varför har man händerna på t-bordet när man porrsurfar kastor?

Jag vet inte, jag har aldrig porrsurfat en enda gång.
Fråga Polish, han är proffs - legenden säger att Polish han kan byta onanihand så fort att skinnet inte ens hinner stanna.

Man måste ha det i handlederna, jag ger inte ut kurser men för dig Castor så kan jag tänka mig, bara för att.

Var hos Chalmers tekniska högskola där dom mätte min handhastighet i dödläget (då handen svänger och åker ner igen) och där mätte dom en hastighet som var som hälften av ljusets.

Dem sa att om en vanlig människa skulle försöka sig på detta så skulle handleden flisas sönder av krafterna.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag fick typ 47 ord i minuten.

Gitarren hjälpte lite med precision och snabbhet, men jag skriver inte så ofta, jag är mer av en konsol-kille!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

Mja... Kunde gått bättre. :/

Your score: 143 keys per minute ~ 28 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 88% of 2755 registered TyperA users using this language have typed a better result; 12% have a lower or equal result.

You typed: rpeunblik asvägerska uttala besluta ionvalid store ergonom ovehörig anlände strejkar bemyndiga smycke nybs makens malört svägerska enklast besluta ensamt behövligt soptippar guld linjens dtektion

Mistakes: rpeunblik(republik), asvägerska(svägerska), ionvalid(invalid), ovehörig(obehörig), nybs(rybs), dtektion(detektio)

Well done!


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Youtube-proffs
Skrivet av Användarnamn:

Mistakes: asvägerska

Well done!

Kul att jobba som något sånt, väger AS.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av CastorFiber:

Alla ni som har över 300 - ni är vana att hålla på med tangentbordet utan att ta bort blicken från skärmen pga porrsurfning. Alla gånger.

You caught me!

Jag är bara snabb på att skriva för att jag spelar el-bas, är viktigt att alltid träna för att bli bäst, och då måste man kunna röra fingrarna snabbt

+ att man kan ju tangentbordet utan och innan efter en massa års användande

haha, jag tror inte att elbasfaktorn väger in på ditt datorskrivande.

Medlem

Your score: 205 keys per minute ~ 41 words per minute


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

De bästa på FZ än så länge

1.Erge- 90 words/minute
2.Exeron-87 words/minute
3.Polish-80 words/minute
4.Darkseed-71 words/minute
5.Mosoloa1-70 words/minute


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Your score: 437 keys per minute ~ 87 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 8% of 2756 registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.

You typed: papaya åkerbär republik monotn monoton sedd ogynnsamma skidbacken stängd grävas elof arlanda varv ingick arlanda monoton operativa ideellt kapabel texas rektor sedd infödd övergång manifest taga ängslig efterlyst kommuner bokförd anhålla buller avråda hastighet svurit makulera republik logic snyggt påhittade tapp teg samhälle fågrlar myrmarker tendens stare centimeter dynamiten avskilt rektor plåt måleri makens svep segla utflytta utfiskning sommar st


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

sorry om jag spammar ner forumet...har inget att göra
---
jag fick

Your score: 70 keys per minute ~ 14 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!
Comparison: 98% of 2756 registered TyperA users using this language have typed a better result; 2% have a lower or equal result.

You typed: ergonom försäkran steg utser kapabel utvalda tendens sjukts sentes påse taga skidbaken replubik distans

Mistakes: sjukts(skjuts), sentes(syntes), skidbaken(skidbacken), replubik(republik)

WASD är det ända jag kan!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Första
Your score: 266 keys per minute ~ 53 words per minute
Language/mode: se
Ranking: You've got potential.
Comparison: 47% of 3400 registered TyperA users using this language have typed a better result; 53% have a lower or equal result.

Andra försöket -
åt helvete.

Medlem

307 keys per minute ~ 61 words per minute

Medlem

Over 9000!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Är det bara hos mej sidan gör att hela firefox låser sig ??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Your score= 1265 keys per minute ~ 152 words per minute

Det ser ut som vi har en ny etta!

1. Lusen-152 words/minute
2.Erge- 90 words/minute
3.Exeron-87 words/minute
4.Polish-80 words/minute
5.Darkseed-71 words/minute

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Är det bara hos mej sidan gör att hela firefox låser sig ??

Nope för mig också...Första gången jag blev så förbannad framför datorn sedan den skamfulla CS-tiden:evil:

Medlem
Skrivet av Lusen:

Your score= 1265 keys per minute ~ 152 words per minute

Det ser ut som vi har en ny etta!

1. Lusen-152 words/minute
2.Erge- 90 words/minute
3.Exeron-87 words/minute
4.Polish-80 words/minute
5.Darkseed-71 words/minute

att trycka in 21 tagenter i sekunden är rätt..

Medlem

Your score: 213 keys per minute ~ 42 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: Not bad!

Blir tokig av att FF hänger sig med jämna mellanrum och att man skall behöva använda IE <_<

Medlem

Your score: 271 keys per minute ~ 54 words per minute

Vart helt okej på första försöket ^^

Medlem

Your score: 379 keys per minute ~ 75 words per minute
Language/mode: classic-en
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 11% of 11231 registered TyperA users using this language have typed a better result; 89% have a lower or equal result.

You typed: fray fortified bellman naught source strobed matchers witnesses unclosed appealed catchable pseudonym arrival resurrects covetous mold robed fortified boastfully slop bovines focuses stroking holies sorcerer gusto satisfying pontificate witnesses midweek fief sequencings payed boss generically autopilot failed obsoleting conculsions purposful muteness guiltless glimpse campaign depositing crazier porpellant planting klud

Mistakes: bovines(bovine), conculsions(conclusions), purposful(purposeful), porpellant(propellant)

'You can still improve though' orka?

Medlem

206 keys per minute-41 ord på 1 minut första försöket


signatur

Phoenix bird

Medlem

Blev till att hämta hem IE bara för detta...

Your score: 291 keys per minute ~ 58 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: You've got potential.
Comparison: 36% of 3104 registered TyperA users using this language have typed a better result; 64% have a lower or equal result.

You typed: fiskrens klient kompendium makulera desperat ergonom diameter pensionär utträda prskostad genial kärva fall kommuner artister smycke varv adressater adressater sköterska noatrius kusk sommar bidra arbetsro gyllene buller semantik svep topologi funnet mottages besluta anklaga sagda avgifter subtraktiv signal föbanna centimeter

Mistakes: prskostad(årskostnad), smycke(smycken), noatrius(notarius), föbanna(förbanna)

Well done!

36 jekla procent skriver alltså snabbare än mig...damn

Andra gången gick lite bättre, men med "glittret" 3ggr känns det inte så konstigt:

Your score: 306 keys per minute ~ 61 words per minute
Language/mode: classic-se
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 32% of 3104 registered TyperA users using this language have typed a better result; 68% have a lower or equal result.

You typed: bisatser linjens inland utser laväken avråda fall diameter fortgå manuskript snyggt resmål glittret utkast själva bokförings subtilt plåga bidra glittret lärling utfiskning ensamt invånarna enkelt risk pensinär subtilt inarbeta buller enkelt chef variabla utvalda glittret soptippar avrätta kön anlände topologi inarbeta fu

Mistakes: laväken(lavöken), pensinär(pensionär)

Well done!

Inaktiv
Skrivet av Vad Är Mitt Namn?:
Skrivet av Lusen:

Your score= 1265 keys per minute ~ 152 words per minute

Det ser ut som vi har en ny etta!

1. Lusen-152 words/minute
2.Erge- 90 words/minute
3.Exeron-87 words/minute
4.Polish-80 words/minute
5.Darkseed-71 words/minute

att trycka in 21 tagenter i sekunden är rätt..

Haha
Visst är jag speedad?

Medlem
12
Skriv svar