FZ får ny chefredaktör

Redaktör
Skrivet av showerguy:

Ska John och Tompa ner på Dreamhack i år eller ska Jocke ner?

P.s Hur mycket tjänar en chefsredaktör egentligen?

Senast var John, Jocke, jag och en hoper andra spelskribenter från förlaget på Dreamhack. Vilka det blir i sommar vet jag inte än.

Jag tvivlar på att chefredaktörerna har lust att redovisa sina inkomster offentligt.


signatur
Medlem

Välkommen Bennet! Otroligt kul o se en kille med kultstatus som dig ansluta sig till FZ. Du har stora skor att fylla så Man up!
John, Lycka till med allt och Stay in touch!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mikaelh:

Bennet har inte varit chefredaktör på PCG på mycket länge. Så fel av dig. Han övergav PCG för Superplay.

Det där stämmer inte alls. Jag tänker inte dra hela storyn men han har chefat för Super Play i ungefär två år. Han är också tillbaka som chefredaktör för PC Gamer sedan ungefär ett år tillbaka.

Såvitt jag vet har Thomas Petersson varit chefredaktör på PCG länge nu.

Medlem

Lycka till med det nya jobbet John!
Välkommen Jocke!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Welcome to the real world !

Välkommen Bennet minns dig när man var liten valp och prenumererade på en PC tidning där du alltid skrev så bra. Minns inte tidningens namn :host host: men den var iallafall bra.

PS! Har du ens åldrats Bennet? Inga rynkor än?


signatur
Redaktör
Skrivet av Mikaelh:

Såvitt jag vet har Thomas Petersson varit chefredaktör på PCG länge nu.

Thomas är redaktör, inte chefredaktör.


signatur
Inaktiv

Välkommen! Tack John för den här tiden

Medlem

Välkommen Jocke o lycka till i fortstättningen John

Medlem

Haha, Bennet. Riktigt roligt att du har hittat hit. Hoppas du hinner med att hänga med i alla forumsvängarna.
Lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Välkommen Jocke!
Fan så du har åldrats de senaste 10 åren

Medlem

Lycka till åt båda!

Kul att ett bekant namn tar över iallafall.

Medlem
Grafikfejs
Paradox Interactive

Joakim Bennet tar över Sverige bit för bit. Vilket jag förstås tycker är jättebra!


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Inaktiv

Gratulationer Jocke! Arbetade inte du på Datormagazin (den gamla versionen) eller minns jag helt fel nu kanske :$

EDIT: Undrar vars alla gamla rävarna från Datormagazin tog vägen, man är ju uppväxt med den gamla tidningen, minns när dem var stora som nyhetstidningar i storlek innan dem slimmade till den. Hade varit roligt att komma i kontakt med dem.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Fantomen är död, länge leve fantomen!

John, vad skall du göra nu? Du kan ju inte dra lön för att limma folk i nacken och hälla senap i deras godis?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Antikvitet
Skrivet av impact:

Undrar vars alla gamla rävarna från Datormagazin tog vägen, man är ju uppväxt med den gamla tidningen, minns när dem var stora som nyhetstidningar i storlek innan dem slimmade till den. Hade varit roligt att komma i kontakt med dem.

FZ grundades ju en av de gamla DMZ-rävarna, Göran Fröjdh. En annan, Christer Rindeblad, är i dag affärsutvecklare på den avdelning jag tagit över.

Skrivet av CastorFiber:

John, vad skall du göra nu? Du kan ju inte dra lön för att limma folk i nacken och hälla senap i deras godis?

Förlagets onlineavdelning sköter teknisk utveckling och affärsutveckling på webbarna, så bland annat kommer jag och mina medarbetare göra plattformen som FZ körs på ännu bättre.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:
Skrivet av impact:

Undrar vars alla gamla rävarna från Datormagazin tog vägen, man är ju uppväxt med den gamla tidningen, minns när dem var stora som nyhetstidningar i storlek innan dem slimmade till den. Hade varit roligt att komma i kontakt med dem.

FZ grundades ju en av de gamla DMZ-rävarna, Göran Fröjdh. En annan, Christer Rindeblad, är i dag affärsutvecklare på den avdelning jag tagit över.

Göran! Så heter han, ahh det gänget var underbart verkligen. Tack.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Trist att du rymmer John, men var trevligt att ha dig här den tid du varit här

Och välkommen Bennet, ett namn som klingar nostalgi i mina öron då jag minns det från PC-gamer-tiden (dvs tiden före vi skaffade Internetuppkoppling hemma om jag inte minns helt galet).

Medlem

Är det bara jag som tycker Tompa egentligen är mer episk? ^^

Bennet har jag haft i hasorna hur många år som helst när jag var trogen PC Gamer-prenumerant... men det gick över Nu är det FragZone (som det alltid kommer heta för mig!) som jag vänder mig till när spelnörden vaknar till liv

Jag har t.o.m. blivit omnämnd på förstasidans nyheter -97 ;D

Too Good To Be Oldschool! hihi
Men välkommen mr. Bennet.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av showerguy:

Ska John och Tompa ner på Dreamhack i år eller ska Jocke ner?

P.s Hur mycket tjänar en chefsredaktör egentligen?

Senast var John, Jocke, jag och en hoper andra spelskribenter från förlaget på Dreamhack. Vilka det blir i sommar vet jag inte än.

Jag tvivlar på att chefredaktörerna har lust att redovisa sina inkomster offentligt.

Senaste gången John redovisade sin inkomst (2001) blev det ett smärre upplopp i Göteborg!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Lycka till! Det behöver du.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Man får väl välkommna den nya chefredaktören.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

PaZ
Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av impact:

Undrar vars alla gamla rävarna från Datormagazin tog vägen, man är ju uppväxt med den gamla tidningen, minns när dem var stora som nyhetstidningar i storlek innan dem slimmade till den. Hade varit roligt att komma i kontakt med dem.

FZ grundades ju en av de gamla DMZ-rävarna, Göran Fröjdh. En annan, Christer Rindeblad, är i dag affärsutvecklare på den avdelning jag tagit över.

Skrivet av CastorFiber:

John, vad skall du göra nu? Du kan ju inte dra lön för att limma folk i nacken och hälla senap i deras godis?

Förlagets onlineavdelning sköter teknisk utveckling och affärsutveckling på webbarna, så bland annat kommer jag och mina medarbetare göra plattformen som FZ körs på ännu bättre.

Rindeblad? Den gamla snuskgubben på High Score?

Medlem

fan va kung!


signatur

<3

Inaktiv

Bennet for the president! Sno hit Hjalmarsson och gamla pcg räven Nylund så är sajten ultimat

Medlem

kommer ihåg back in the day när Joakim bara hade en egen krönika i PC Gamer varje månad.. Det var tider det

Inaktiv

En tidnings stofil, kul. närå att hålla nyheter i handen är rätt nice ibland.

Medlem
Skrivet av Greger:

Senaste gången John redovisade sin inkomst (2001) blev det ett smärre upplopp i Göteborg!

Och jag var där och kasta sten!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skriv svar