Kuk - the game

Medlem
Kuk - the game

[ia=394082; large]

Zombie Cow Studios är kända för sådana universellt hyllade indiespel som <i>Ben There, Dan That</i> och <i>Time, Gentlemen, Please</i>. Nu släpper de inom kort ett, låt oss säga aningen mer kontroversiellt spel: <i>Privates</i>. Och då snackar vi inte om meniga soldater, utan om kukar och fittor, mina vänner.

Spelet har fem nivåer, fyllda av könsdelar, humor (vågar vi gissa på en ansenlig mängd plumpa ordvitsar?) och något slags action. Den goda nyheten - förhoppningsvis - är att det kommer att vara gratis att ladda ner det på PC (till Xbox 360 kommer det förmodligen att kosta något), och att det eventuellt kan lära dig något om dina egna nedre regioner. Men i slutänden är det här givetvis främst ett försök att få uppmärksamhet genom att stoppa in en jävla massa kondomhattsklädda penisar i vad som verkar vara en rätt ordinär shooter. Den som orkar komma ihåg det här till sommaren får se.

#blogg

Medlem
Kuk - the game

Hur i hela fan kom det här förbi Microsofts übercensur? Inte för att jag har något emot det. Sex > våld alla dagar i veckan.

Fast här verkar ju finnas båda...


signatur

- Ät mig levande.

Medlem

Ja, det kan till och med bli kul, trots det transparenta försöket att få uppmärksamhet...

1
Skriv svar