Inaktiv

Varit singel ett par år nu, tror jag har förlorat min mojo. Får göra som Austin Powers och försöka hitta min mojo igen.

Har nått stadiet när det är drygt att vara singel, trodde aldrig det skulle bli det. Tur att hantlarna på gymmet älskar mig iaf.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem
Skrivet av Jühan:

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Det säger vi alla innan


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Oj det var många ensamvargar på FZ:)

Medlem

Fru och 2 barn

Mvh sWeRaT_


signatur

Sugen på att spela BF2 med ett glatt gäng?
I sådant fall kolla gärna in http://www.phd-gamers.se/

Youtube-proffs
Skrivet av Jühan:

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Du kommer var singel föralltid.

Att hitta den perfekta går inte, det kanske finns någon i världen men att du finner den i samma stad som du bor i eller till och med land går inte.

Går däremot att hitta en person som är beredd att ändra sig och be dig ändra sig för att förhållandet skall passa.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Att anpassa sig efter nån annan kommer jag aldrig göra,
finns ingen anledning, livet är kort och det kommer jag leva som jag vill, inte som andra vill.

Medlem
Skrivet av straxdax:

Att anpassa sig efter nån annan kommer jag aldrig göra,
finns ingen anledning, livet är kort och det kommer jag leva som jag vill, inte som andra vill.

säg det när du hittar den rätta


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs
Skrivet av Greger:
Skrivet av straxdax:

Att anpassa sig efter nån annan kommer jag aldrig göra,
finns ingen anledning, livet är kort och det kommer jag leva som jag vill, inte som andra vill.

säg det när du hittar den rätta

Word.

Jag kommer också leva mitt som jag vill. Men det finns gränser.

Säg något du ALDRIG ABSOLUT skulle ändra för din kära?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag har alltid haft något så jävulskt otur när det gäller tjejer, har aldrig varit tillräckligt bra för dom på ett eller annat vis.

Senaste ville att jag skulle gå skola och skaffa mig en bättre utbildning det var ett krav... I helvete heller, då får det då fan vara.. Jag har som inte så mycket krav när det gäller tjejer utan det är som bara ett viktigt krav och det är att dom skall acceptera mig för den jag är! Och vad spelar det för roll vad jag har för utbildning? Huvudsakligen att jag är självförsörjande sen spelar det ju ingen roll. Och dessutom så tjänar jag bra där jag jobbar nu.

Om jag till exempel träffar en tjej som går på sos och har det mindre bra när det gäller ekonomin inte fan bryr jag mig om det, jag skulle ta hand om hon istället och visa att jag bryr mig.

Kan ta ett annat exempel:

En arbetskamrat känner en som var ihop med en tjej som var hög utbildad och själv så var han bara truck förare och så ville hon att han skulle utbilda sig till någonting finare men det ville inte han, då dumpade hon honom.

Tjejer är så helvetes status fixerade så det är sjukt...

Medlem
Skrivet av Jühan:

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Skrivet av Jühan:

Jag har alltid haft något så jävulskt otur när det gäller tjejer, har aldrig varit tillräckligt bra för dom på ett eller annat vis.

.....du kanske ser en mönster här..?

Medlem
Skrivet av lave:
Skrivet av Jühan:

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Skrivet av Jühan:

Jag har alltid haft något så jävulskt otur när det gäller tjejer, har aldrig varit tillräckligt bra för dom på ett eller annat vis.

.....du kanske ser en mönster här..?

Nej nej nej! Förut när jag har haft all denna oturen var under den perioden man gjorde allt för en tjej och var en riktig toffel ordagrant men ändå har man aldrig varit tillräckligt bra för dom. Man dög aldrig på ett eller annat sätt, trotts att man försökte att anpassa sig.

Allt som jag har gått igenom har gjort mig till den jag är och jag är jäkligt trött på att hålla på att anpassa mig hit och dit så det ska passa dom.

Jag är den jag är! Acceptera dom inte det.. då är dom inte värd mödan.

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful, människohatare emo, gamer.

Idiot.

Inaktiv

Är det ett tidigt tecken på böghet om man inte försöker få ligg över huvud taget? Är inte många i min klass som inte blivit av med oskulden nu (säger de själva). Nej jag trivs bättre vid spelen än på facebook. Kom ihåg "love is only a feeling". Jag ger upp en känsla för att tilfredställa en annan. Man kan inte få allt.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Är det ett tidigt tecken på böghet om man inte försöker få ligg över huvud taget? Är inte många i min klass som inte blivit av med oskulden nu (säger de själva). Nej jag trivs bättre vid spelen än på facebook. Kom ihåg "love is only a feeling". Jag ger upp en känsla för att tilfredställa en annan. Man kan inte få allt.

eh... det är väl snarare en rätt sund inställning att välja hur man förhåller sig till sex utifrån vad man själv tycker istället för andras åsikter?

ps. jag tror att du menar "homosexualitet" och inte "böghet". Där ser du, svenska KAN vara ett användbart ämne!

Medlem

Sambo + Förlovad :heart:

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful, människohatare emo, gamer.

Idiot.

Aha OK

Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful,människohatare emo idiot, gamer.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Jühan:

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Förhållanden består av kompromisser.
Lycka till!


signatur

yolo

Inaktiv

Jag är singel och har väl aldrig försökt att ändra på det. Jag har inga planer på något annat heller.

Medlem

Alltså vad är det med folk på detta forum?

Är alla här ett gäng mesiga tofflar som ändrar på sig hur som helst? Bara för att dom ska få som dom vill. Det finns någonting som kallas karaktär är det någon här som ens har det i huvudtaget?

Om tjejen säger: Jag gillar inte det jobb du har jag vill att du skall byta jobb. Gör ni det då?

Nämen jag tycker att du är för lågutbildad jag tycker att du ska gå skola och utbilda dig till någonting finare. Skulle ni göra det då?

Jag gillar inte det dära intresset som du har, jag vill att du slutar med det. Skulle ni sluta med det då?

Du och några polare har planerad under en längre tid en sak som ni ska göra under en helg och så kommer hon: Jag vill inte att du åker. Skulle hon få precis som hon ville där och du säger till grabbarna att du inte kan följa för gumman vill inte det.

Om ni skulle gå med på allt det dära då är ni inga män! Då är ni en bunt mesar som inte har någon som helst karaktär!

Jag själv har råkat ut för allt detta. Enda skillnaden var att jag sa ifrån...

Medlem
Skrivet av Jühan:

Alltså vad är det med folk på detta forum?

Är alla här ett gäng mesiga tofflar som ändrar på sig hur som helst? Bara för att dom ska få som dom vill. Det finns någonting som kallas karaktär är det någon här som ens har det i huvudtaget?

Om tjejen säger: Jag gillar inte det jobb du har jag vill att du skall byta jobb. Gör ni det då?

Nämen jag tycker att du är för lågutbildad jag tycker att du ska gå skola och utbilda dig till någonting finare. Skulle ni göra det då?

Jag gillar inte det dära intresset som du har, jag vill att du slutar med det. Skulle ni sluta med det då?

Du och några polare har planerad under en längre tid en sak som ni ska göra under en helg och så kommer hon: Jag vill inte att du åker. Skulle hon få precis som hon ville där och du säger till grabbarna att du inte kan följa för gumman vill inte det.

Om ni skulle gå med på allt det dära då är ni inga män! Då är ni en bunt mesar som inte har någon som helst karaktär!

Jag själv har råkat ut för allt detta. Enda skillnaden var att jag sa ifrån...

Nej jag har integritet så jag har stake nog att säga emot, och stå på mig i vad jag själv anser är mina intressen.

Hon får såklart ha åsikter om saker och ting, fast allt handlar i slutändan om personen ifråga det berör och det är jag, då sätter jag reglerna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Jühan:

Alltså vad är det med folk på detta forum?

Är alla här ett gäng mesiga tofflar som ändrar på sig hur som helst? Bara för att dom ska få som dom vill. Det finns någonting som kallas karaktär är det någon här som ens har det i huvudtaget?

Om tjejen säger: Jag gillar inte det jobb du har jag vill att du skall byta jobb. Gör ni det då?

Nämen jag tycker att du är för lågutbildad jag tycker att du ska gå skola och utbilda dig till någonting finare. Skulle ni göra det då?

Jag gillar inte det dära intresset som du har, jag vill att du slutar med det. Skulle ni sluta med det då?

Du och några polare har planerad under en längre tid en sak som ni ska göra under en helg och så kommer hon: Jag vill inte att du åker. Skulle hon få precis som hon ville där och du säger till grabbarna att du inte kan följa för gumman vill inte det.

Om ni skulle gå med på allt det dära då är ni inga män! Då är ni en bunt mesar som inte har någon som helst karaktär!

Jag själv har råkat ut för allt detta. Enda skillnaden var att jag sa ifrån...

Nej jag har integritet så jag har stake nog att säga emot, och stå på mig i vad jag själv anser är mina intressen.

Hon får såklart ha åsikter om saker och ting, fast allt handlar i slutändan om personen ifråga det berör och det är jag, då sätter jag reglerna

Härligt att höra Keep up the good work

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Jühan:

Alltså vad är det med folk på detta forum?

Är alla här ett gäng mesiga tofflar som ändrar på sig hur som helst? Bara för att dom ska få som dom vill. Det finns någonting som kallas karaktär är det någon här som ens har det i huvudtaget?

Om tjejen säger: Jag gillar inte det jobb du har jag vill att du skall byta jobb. Gör ni det då?

Nämen jag tycker att du är för lågutbildad jag tycker att du ska gå skola och utbilda dig till någonting finare. Skulle ni göra det då?

Jag gillar inte det dära intresset som du har, jag vill att du slutar med det. Skulle ni sluta med det då?

Du och några polare har planerad under en längre tid en sak som ni ska göra under en helg och så kommer hon: Jag vill inte att du åker. Skulle hon få precis som hon ville där och du säger till grabbarna att du inte kan följa för gumman vill inte det.

Om ni skulle gå med på allt det dära då är ni inga män! Då är ni en bunt mesar som inte har någon som helst karaktär!

Jag själv har råkat ut för allt detta. Enda skillnaden var att jag sa ifrån...

Nej jag har integritet så jag har stake nog att säga emot, och stå på mig i vad jag själv anser är mina intressen.

Hon får såklart ha åsikter om saker och ting, fast allt handlar i slutändan om personen ifråga det berör och det är jag, då sätter jag reglerna

Har hört såna där resonemang och historier så många gånger, men ändå så hör man ljudet från piskan i bakgrunden. Fattar inte varför ni gör sån stor deal av att ni sa ifrån, alla kompromiserar till och från i ett förhållande även om man är medveten om det eller inte.

Att hävda att man är någon övermänniska bara för att man är disträ i ett förhållande och vägrar att ge in. Va fan, gör ni så i alla era relationer med människor runt omkring er eller är det bara er partner? Såna fall är jag överraskad att ni ens har kontakt med er familj eller har en större bekantskapskrets.

Sen att någon av er råkade kela stadigt med en sociapat är väl lite tråkigt men att stå och skrika om att alla andra ej har karaktär bara för att de inte gör allt i sin makt för jävlas med sin partner känns orättvist.

Dock, själv är man singel och letar inte efter något seriöst sedan jag kom ut ur ett par års långt sambo förhållande. Never again.

Medlem

Kvinnor är bra på att få oss män _tro_ att det är vi som bestämmer


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det handlar inte om vem som bestämmer. Det handlar om att man ska acceptera och visa respekt för varandra och varandras integritet. För man sitter ju inte ihop eller hur?

Medlem

lol singel dominerar... era looosers. Nee skämtar bara med er jag är också singel (big suprise I know!)

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Struggle:

Singel, fast inte riktigt då jag har grymt svårt att släppa kvinnan som tog fem år av mitt liv och 13 andra killars oskuld under tiden vi var ihop.

Så jag kan intyga att människor e dumma ihuvudet, inkluderat migsjälv.

Otrogen 13 gånger? Jösses...

Släpp henne! :evil:

Alltid lätt att säga.

Du, din pojkvän har vart otrogen. Släpp honom!

Seru, inte så lätt

Tyvärr så är kärleken lika underbar, tills den fucking gör dig förlamad och blind, och dum i huvudet.:heart:

Jo... det har du rätt i. Mina känslor skulle inte kunna slockna så lätt heller... :/

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful, människohatare emo, gamer.

Idiot.

Aha OK

Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful,människohatare emo idiot, gamer.

Nej, jag syftade på att du är en idiot. Emos gråter, det gör inte jag. Jag ber folk att dra åt helvete. T.ex. idioter på forum som förolämpar en.

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful, människohatare emo, gamer.

Idiot.

Aha OK

Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful,människohatare emo idiot, gamer.

Fruktansvärt kul var det iaf

Men sammafattningsvis (och stenhård generalisering): Många killar stannar i mental ålder runt 18. De flesta tjejer gör det vid 22. Kombinationen blir sällan bra. Kanske växer båda till sig om dom skaffar barn, men kanske inte (tråkigt experiment för barnet).

Lite allmäna tips:
Ett förhållande är inte så lätt alltid. Kommunikation är det viktigaste. Ta hänsyn till varandra.

--------> Förstå att man inte äger varandra. <-------

Sen handlar det ju om att kommunicera och göra det när det börjar bli jobbigt, inte när det har varit det i 6 månader. Ta upp problem direkt, resonera om det, ta konflikten, lös konflikten, det är sällan omöjligt och om det är det är det bara att göra slut innan man stryper varandra.

Själv är jag sambo sen två år och tänker fortsätta med det.

Medlem

själv så körde man på FFF innan:) "Find Fuck Forget"

Men nu vill jag ha kärlek, har många tjejer att välja på men ingen jag e kär i


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Äh! Impa, pimpa, pumpa, dumpa. Finns inte utrymme eller intresse för känslor eller sånt svammel.

That's how I roll.

Skriv svar