Pirate Bay-domaren misstänkt för jäv

Medlem

Upphovsrättsmännen fick ju genom ett annat slag igår med i europaparlamentet, upphovsrätten för musik höjdes till 70 år.

Värt att notera är att de svenska parlamentarierna var emot detta.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

H4xx!!!

Alla ni som skriver att Sverige och dess politiker suger och att ni skall dra så fort ni får chansen - ni har aldrig funderat i banorna att saker och ting blir fel eftersom VI, de riktiga makthavarna, det svenska folket, är för jävla lata och bekväma för att göra något åt saken?

Vem vinner på att du tar din attityd och byter land? Inte du i alla fall...

Jag säger på intet sätt att jag själv är någon förebild men jag tror att ett stort problem i Sverige är allas flathet, lathet i kombination med ett äckligt mediaklimat.

Jag tänker på allmänhetens inställning till en politiker som gjort något fel exempelvis - avgå, avgå, avgå är det enda man kan tänka sig som åtgärd, snabb ogenomtänkt rättvisa som egentligen bottnar i att vi ÄLSKAR att se någon med hög lön bli av med jobbet eller råka ut för något tråkigt.

Wörd på det Castor, jag lever ltie efter den devisen att om man inte orkar engagera sig så har man egentlgien ingen rätt att klaga.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av hansen:

"Usch, vi förlorade hockey matchen - Linjedomaren är DIF'are!"

YOU FAIL!

Dessutom ska alla sportdomare vara opartiska. Det är därför man inte har svenska domare i en landskamp mellan Sverige - Rumänien t.ex.

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

Detta är för jäv-igt!
Detta hade kanske ändrat domslutet totalt (vilket iof bara hade blivit överklagat, men ändå)...

Dags att ta bort "du fria" i nationalsången imo. Korrupta dommare och politiker, vad är detta för land, Sydamerika?

Du slår huvudet på spiken! Det finns ingen anledning att ha kvar du fria i national sången. Men den får vi ju ändå inte sjunga för den har ju rasister å nazisterna redan stulen tilsamans med våran flagga.

Jag antar att den där domaren få sparken nu eller? Som skattebetalare kräver jag att han blir det utan dröjesmål om det stämmer att han vart med å dömnt när han sitter i en jäv situation. Det blir arbetslöshets kassan för domarn alltså om gamle Grimel får bestämma.


signatur

Please be patient. This update may appear to take a long time to complete. It is updating and installing very large data. <OFP, ARMA & ARMA II

Inaktiv

By the way kan jag medela att torget i Skövde idag tydligen var fult med vimplar å klistermärken med Piratpartiet's symbåler på. Det börgar bli många som reagerar nu! Äntligen!!! Jag vill ha tebax det friainternetet.


signatur

Please be patient. This update may appear to take a long time to complete. It is updating and installing very large data. <OFP, ARMA & ARMA II

Inaktiv

korrupta fanskap!!


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

123
Skriv svar