Första kartpaketet till World at War

Robot
Medlem
Första kartpaketet till World at War

mysigt

Medlem

Nyhet?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

mm har inte testat det har COd spelet? vad finns det for saker i det?

Medlem

Ehh...va? Denna släpptes ju för en tid sedan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"...förklaring till det sviniga tilltag som gör att konsolspelarna ska behöva betala..."
Hörde för ett tag sedan att detta beror på konsoltillverkarnas avgifter för bandbredd. De tillhandahåller onlinetjänsten (internet...) och tar betalt för det. Spelföretagen vill inte lägga ut de pengarna, och vips kostar allt DLC på konsol pengar (allt detta beror säkert på avtal mellan spelföretag och konsolföretag).

Länge leve PC och fritt internet!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

StrongBad & Ankh:
Vi missade detta när det först offentliggjordes och tänkte "bättre sent än aldrig"...

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

"bättre sent än aldrig"...

Exakt

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

StrongBad & Ankh:
Vi missade detta när det först offentliggjordes och tänkte "bättre sent än aldrig"...

Det var ju bra tänkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Shimo, något som bör tilläggas att CoD5 är ett konsol spel i grund och botten och det är på konsolerna som dom stora pengarna kommer ifrån. CoD4 slår lätt CoD5 på fingrarna. På support forumet för CoD5 PC har kunder blivit ignorerader kallats för dumma i huvudet och ljugna för när det gäller patchar och kartpaketet.

Nightfire & Zombie Asylum: helt ok kartor.
Knee Deep: Dåligt fungerande stegar 25% chans att komma upp på första försöket.
Station: mycket dåligt optimerad så det laggar en hel del

Medlem

Men LOL! Varför ska konsolfilurerna behöva betala?


signatur

Game long and prosper

Medlem

dåligt att de tar betalt för mapsen till konsol!!!

Medlem

Apropå att det är gratis via PC och inte konsol... Jag tror det är svårare att hitta ett passande enhetligt distributionssätt till PC för det här spelet.
Via Xbox Live så finns redan att väl fungerande sätt att pusha ut DLC och ta betalt för det, men till PC så skulle det nog kosta mer än de eventuellt skulle tjäna på att sälja det fysiskt eller köpa in sig på någon si och så fungerande distributionskanal.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av ConZor:

Shimo, något som bör tilläggas att CoD5 är ett konsol spel i grund och botten och det är på konsolerna som dom stora pengarna kommer ifrån. CoD4 slår lätt CoD5 på fingrarna. På support forumet för CoD5 PC har kunder blivit ignorerader kallats för dumma i huvudet och ljugna för när det gäller patchar och kartpaketet.

Nightfire & Zombie Asylum: helt ok kartor.
Knee Deep: Dåligt fungerande stegar 25% chans att komma upp på första försöket.
Station: mycket dåligt optimerad så det laggar en hel del

Cod4 är också konsol i grunden.
Det var 1an och 2an som var hetast på PCn även om 2an fanns som launch titel till 360n. (ja jag har kört cod serien sedan cod 1 så jag vet)

"Våldsamt populära actiontiteln Call of Duty: World at War fick häromveckan tillökning i form av ett kartpaket om fyra banor."

Lite felstavning där det ska vara impopulära.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

"Våldsamt populära actiontiteln Call of Duty: World at War fick häromveckan tillökning i form av ett kartpaket om fyra banor."

Lite felstavning där det ska vara impopulära.

Den är faktiskt jävligt populär sälj mässigt oavsett du vill eller inte.

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

"Våldsamt populära actiontiteln Call of Duty: World at War fick häromveckan tillökning i form av ett kartpaket om fyra banor."

Lite felstavning där det ska vara impopulära.

Bitter?


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Meatball:
Så en av spelvärldens största serier alla kategorier är "impopulär"? Utveckla!

1
Skriv svar