BF Heroes för alla i juni

Robot
Medlem
BF Heroes för alla i juni

Skulle släppas förra sommaren ju:)

Inaktiv

Börjar bli pinsamt, så lång tid som dom skjutit fram det förväntar man ju sig att det skall hålla en viss kvalitet. Körde den stängda betan för några veckor sedan. Det är nästan så att jag hellre spelar MS Röj!

Tycker det är pinsamt att speltiteln innehåller "Battlefield", tror en hel del kommer bli besvikna.


signatur

/ Lixom

Medlem

@lixom Betan håller hög kvalitet precis som stämpeln Battlefield antyder, även om det är olikt BF2.

Däremot är det lite tråkigt att det tar så lång tid för dem att lansera spelet.

Inaktiv

Ända biten jag vill se att dom gör är att lägga till fler banor, om dom gör det är det ett spel jag klart kommer att spela, men om det dröjer med banorna kommer jag inte att lägga ner tid på det förens nytt material (banor) har släppts.

Medlem

Oj, redan


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Det här hörde man ju föra sommaren också. Spelet är också dyrt om man kollar på hur dom finansierar det att man måste betala för kläder och utrustning men samtidigt ska dom ha en massa reklam också hade det inte räckt med bara reklam? Men det är ju EA games jag säger det att Dice skulle klara sig bättre utan EA games.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

3e persons e inte min grej alls. Tycker det är mer irriterande än roligt. Jag vill ha 1a persons, och det gäller alla typer av spel, flygspel, bilspel, fps etc.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

3e persons e inte min grej alls. Tycker det är mer irriterande än roligt. Jag vill ha 1a persons, och det gäller alla typer av spel, flygspel, bilspel, fps etc.

Aa, fps-spel brukar vara förstapersons

Medlem

Nä, Battlefield Heroes är inte mö att hänga i granen. Enda anledning att jag börja spela var pga poängen man fick. När dom sen rensade allas poäng pga omstart, ja då kändes det jävligt surt. Sen dess har jag inte spelat spelet.
Men det e ju tur att det är gratis, annars skulle man känt sig lurad.

Inaktiv

Haha håller med. Detta spel kommer släppas 2010 nästa sommar.. tror jag iaf!

Medlem

Var ruskigt tråkigt ändå..har lirat betan...spelade max 1-2h...men men det är ju gratis så.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Var ruskigt tråkigt ändå..har lirat betan...spelade max 1-2h...men men det är ju gratis så.

Jupp, håller med..
Meningen var väl att göra ett Battlefield med humor i samma stil som Team fortress 2. Men spelet känns mer irriterande än humoristiskt.
Störiga ljud och laget med flest upplåsta vapen vinner.

Medlem

Dice borde skämmas, de har hållit på så länge med det, och ändå ska det bara va typ 3 banor.
har tröttnat på att vänta och är väldigt osäker på om jag ska spela det.


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Inaktiv

Blir säkert något trevligt spel att spela när man inte har något annat för sig. Det som verkar vara roligast verkar vara att man kan åka på flygplans vingar


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

är med i betan och spelet är riktigt bra.

dock en del buggar ännu och alldeles för få banor.

för övrigt ett kul spel i tecknad stil


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Mack:
Skrivet av Hannu87:

Var ruskigt tråkigt ändå..har lirat betan...spelade max 1-2h...men men det är ju gratis så.

Jupp, håller med..
Meningen var väl att göra ett Battlefield med humor i samma stil som Team fortress 2. Men spelet känns mer irriterande än humoristiskt.
Störiga ljud och laget med flest upplåsta vapen vinner.

Själv tycker jag att det är övervägande roligt. För att citera en gammal klysha; "snabbt att lära sig, men det tar tid att bemästra".

Intressant att Salt hintar om att det kanske kan komma att bli fler fordon i spelet ("currently only three vehicle types"), det hade varit kul, även om det faktiskt räcker med dem där finns redan.

Medlem
Skrivet av Krifarn:
Skrivet av Birchoff:

3e persons e inte min grej alls. Tycker det är mer irriterande än roligt. Jag vill ha 1a persons, och det gäller alla typer av spel, flygspel, bilspel, fps etc.

Aa, fps-spel brukar vara förstapersons

Jo vet inte varför jag skrev så. För andra ovetandes eller nått.

Medlem

hmm är inte så kul som man tror, är mest bara springa runt skjuta på allt som rör sig,fast är kul om man sitter en del kompisar och spelar, men men kankse blir mkt nytt när det hela släpps också:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Lite försenat haha. Om man inte kan modda och göra egna banor är detta inget att ha enligt mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ä.N.T.L.I.G.E.N.!

Medlem

Det står ju Q1 på spelinfon. Aja, ska bli kul å testa


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av bondmaster:

är med i betan och spelet är riktigt bra.

dock en del buggar ännu och alldeles för få banor.

för övrigt ett kul spel i tecknad stil

Jag kan inte mer än hålla med. Man ska definitivt inte ta det här spelet på för stort allvar. Men spelglädje finns det gott om


signatur

living let die

Medlem

Jag är själv Beta testare i Battlefield Heroes. Spelet är riktigt kul, men anourlunda från dem andra Battlefield. Och ni som oroar er för banorna, gör inte det. Just nu finns det 3 banor och man blir inte trött på dem. DICE håller även på med en till bana som dem ska släppa snart. Så det kommer fler banor.

Medlem

Fick min betanyckel idag, av det lilla jag spelat så är det riktigt skoj!


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar