Nytt Left 4 Dead-material släppt

Robot
Medlem
Nytt Left 4 Dead-material släppt

Nojs. Detta kommer säkert spelas sönder av mig och polarna. Vi står redo med steam-fönstret uppe.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Avstängd

åh buhu när kommer PC-Versionen. *kan inte hålla mig*

Medlem

Det här spelet är faktiskt det roligaste PC-spelet på mycket länge. Och inte är det den häftigaste grafiken eller någonting annat som gör det så bra. Det är finslipat och sjukt jävla roligt att spela som gör det, och det är egentligen allt som behövs för ett bra spel. Ser fram emot survival packet i eftermiddag.

Medlem

Får se hur detta ter sig, men det blir förmodligen bra.

I löv Valve.

Medlem

NÄR fan kommer det till PC?? Jag och mina vänner sitter och väntar ivrigt!! GAAAAAH!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Släpp det till PC förfaaan , ska bli så jävla najs !

TBZ
Medlem

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.


signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Medlem

PC PC PC!

Hoppas verkligen det kommer så man hinner lira ikväll.

Medlem
Skrivet av TBZ:

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.

Japp, patchar brukar komma runt 18:00-19:00.

Medlem

Lite fler vapen hade inte skadat iheller.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Satan, vill ha pc uppdateringen nu!

Inaktiv
Skrivet av andymikel:

Satan, vill ha pc uppdateringen nu!

Snälla nån? Sluta spama ner tråden med "vill ha nu" eller "gharrrg var är uppdateringen". Uppdateringen släpps under kvällen så klagandet hjälper inte.

Medlem

Kan knappt vänta.

Medlem

Okej?? Hur kan uppdateringen finnas till Xbox 360 nu men inte till PC??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Okej?? Hur kan uppdateringen finnas till Xbox 360 nu men inte till PC??

För att små troll invaderade Valve och åt upp allt som hade med PC versionen att göra.

Medlem

Har det släppts än till PC? Kan inte kolla riktigt än


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer bli riktigt nice det här, längtar

Medlem

Blir inte lätt att hitta bra server idag :s

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Har det släppts än till PC? Kan inte kolla riktigt än

Eftersom det står ungefär överallt här i forumet så skriver jag det igen. Uppdateringen kommer att släppas under kvällen( runt 18:00-19)

Medlem
Medlem

Undrar när patchen släpps till personaldatorn. Vet du David?

Medlem

gud va det stör mig att spelet inte kom till playstation 3.... jag vill inte köpa ett xbox bara för ett par spel... :/ å orka spela på pcn.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag måste fan köpa spelet nu! Zombie slakt ftw!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Anledningen till varför Xbox versionen redan är ute är för att det blev skickad strax innan dom gick hem till dom ansvariga. Men nu kan ni göra nåt nyttigt tills updateringen är ute, typ göra läxorna eller städa erat rum eller nåt


signatur

Mirrors are more fun than television

Skrivet av TBZ:

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.

Ligger inte vi "bara" 6-7 timmar före usa??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Så grymt det ska bli! * startar steam *


signatur

hejsanhejsanhejsan

Redaktör
Skrivet av mr speed:
Skrivet av TBZ:

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.

Ligger inte vi "bara" 6-7 timmar före usa??

Sex till nio timmar, beroende på var i USA man menar (plus Hawaii som ligger ännu mer efter, vet ej hur mycket). Valve kör Seattle-tid, vilket är nio timmar efter oss.

Sen har vi förstås Valve-tid också... Fast förhoppningsvis inte i dag.


signatur
Inaktiv

Både Survival pach OCH Zeno Clash på samma dag Kan inte bli mycket bättre. Då har man det man gör inatt hehe

Medlem
Skrivet av arcticjoel:

Både Survival pach OCH Zeno Clash på samma dag Kan inte bli mycket bättre. Då har man det man gör inatt hehe

...man får ju hoppas att Zeno Clash är bättre än vad det ser ut att vara.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar