Släppdatum offentliggjort för Sacred 2 till konsol

Robot
Släppdatum offentliggjort för Sacred 2 till konsol
Medlem
Släppdatum offentliggjort för Sacred 2 till konsol

Jaha..låter ju strålande..!

Medlem

"De som är osäkra på köp blir säkert besvikna av att höra att det inte finns några planer på ett Sacred 2-demo."

Tycker de borde lagstadja att DEMO's för spel måste vara obligatoriskt. Att inte få pröva eller se en vara i action är ju rätt dumt

Medlem

Och folk undrar varför folk piratar spel när det aldrig släpps demos nu för tiden

Medlem
Skrivet av Niotumsspik:

Och folk undrar varför folk piratar spel när det aldrig släpps demos nu för tiden

För man satsar mer på hypen i hopp om att några nyfikna ska gå och köpa spelet, för att sedan bli besvikna. men det spelar ju ingen roll, dom har ju fått in pengar iaf.

Marknadsföring och trailers så får du säljsiffror. Undra hur många som köpte farcry2 och blev besvikna, som önskar att dom hade kunnat få spela en demo innan.

Medlem
Skrivet av lapa:
Skrivet av Niotumsspik:

Och folk undrar varför folk piratar spel när det aldrig släpps demos nu för tiden

För man satsar mer på hypen i hopp om man några enstaka nyfikna ska gå och köpa spelet, för att sedan bli besvikna. men det spelar ju ingen roll, dom har ju fått in pengar iaf.

Marknadsföringen gör spel bra, det är väl ungefär mentaliteten numera. suck.

(nu syftar jag inte på att det här spelet kan vara en besvikelse)

Spelet är faktikst riktigt bra, iaf efter alla patchar å grejer.
Jag å min kompis köpte ett var precis när det släpptes å då var det ju sönderbuggat, knappt spelbart.
Men nu när det e nästintill färdigt patchat är det ett riktigt fint spel

Medlem

jepp, besällde precis: http://www.webhallen.com/prod.php?id=77606. ska ge det en chans. måste mätta min hack n slash-hunger asap.

Medlem

kan starkt rekommendera det tycker det är superskoj ,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

TYcker att det finns sjukt mkt i spelet iaf.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Spelet är bara rent ögongodis.....själva storyn (finns det en sån ens?), ljudet och rösterna....är skrattretande. Rösterna är så jävla tillgjorda att jag fick stänga av den funktionen för att ens orka prata med en NPC.

....Spelade till lvl 9 sen åkte skiten ut och ställdes in i mitt "wall of shame" skåp.

Medlem
Skrivet av Segas:

Spelet är bara rent ögongodis.....själva storyn (finns det en sån ens?), ljudet och rösterna....är skrattretande. Rösterna är så jävla tillgjorda att jag fick stänga av den funktionen för att ens orka prata med en NPC.

....Spelade till lvl 9 sen åkte skiten ut och ställdes in i mitt "wall of shame" skåp.

Hack n slash brukar oftas ha dålig story undantag diablo serien.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv
Skrivet av Niotumsspik:

Undra hur många som köpte farcry2 och blev besvikna, som önskar att dom hade kunnat få spela en demo innan.

87% ?.

Medlem

Dyrt är det också, kostar ju minst 500kr till konsol medan webhallen sålde det för 99kr till PC..

KoP
Medlem

Ska köpas, demo eller ej. Brukar ändå förlita mig på min magkänsla kring ett kommande spel.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

"De som är osäkra på köp blir säkert besvikna av att höra att det inte finns några planer på ett Sacred 2-demo."

Tycker de borde lagstadja att DEMO's för spel måste vara obligatoriskt. Att inte få pröva eller se en vara i action är ju rätt dumt

Ingen demo/testversion = inget köp

Inaktiv

Finns demo på PC.

Att det inte kommer demo till konsoll kan bero på att Ascaron har finansiella problem och har gått till tysk domstol för att få företagsskydd under att par månader medans de försöker rekonstruera eller sälja företaget. Om det inte lyckas kan de bli tvunga att gå i konkurs.

Står om det här:
http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/showthread.php?t=58951

Medlem

det togg mig 15 timmar och 47 minuter att bara gå rakt igenom inga side quests, nu med min side quest gubbe, 15timmar och knapt gått igenom halva spelet, det finns rejält många side quests, många bugs med det är skoj som fan när man lanar eller online läge men singel är bara dött och trist...

Inaktiv

Finns hur många quests som helst. Visst i princip alla quest är varianter på döda vissa mobs eller samla quest items, men de är underhållande. Om man gör alla quests i start arean (hela High elf området) kan man spela enormt länge, och det är bara en zon av många.

Speciellt om man spelar onda kampajen, det finns massor av väldigt elaka quests. Väldigt långt från politiskt korrekta quest, vilket är en stor bonus för mig som är trött på alla tillrättalagda spel som t.ex. Blizzards produkter.

T.ex. ett quest där en slavhandlare ville att jag skulle jaga rätt på ett antal förrymda slavar och ge honom deras huvuden. Questen var i flera delar, och man stöter på en "whimpering slave" som säger att hon lovar att visa mig ledaren om jag låter henne leva. Sagt och gjort och jag gjorde slut på ledaren. Sen när jag kom tillbaks till slaven som visat var de var så så var sista dialogen att jag bara behövde göra slut på henne och ta huvet tillbaks till slavhandlaren så var mitt uppdrag klart. Haha, så elakt.

1
Skriv svar