Glöm inte att vinna Lich King

Robot
Inaktiv
Glöm inte att vinna Lich King
Citat:

Du har redan bidragit i den här tävlingen. Nedan ser du dina insända svar.

Vinner jag detta så beställer jag ett GameCard samtidigt!

Lycka till

Medlem

Jag skickade just in mina svar, dock bör jag inflika att jag endast vill ha expansionen till ett "secondary"-konto, så tävlingsansvariga får gärna plocka mer behövande före mig.
Lycka till, alla!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

tråkigt att folk som inte behöver det tävlar ändå, jag köpte aldrig Wotlk för jag spelade inte förtillfället, och nu börjar sugen komma, och då dyker tävligen upp. Man kan alltid hoppas på tur

Annars blir det att titta vad det kostar i butik.

Gl everyone!


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

tråkigt att folk som inte behöver det tävlar ändå, jag köpte aldrig Wotlk för jag spelade inte förtillfället, och nu börjar sugen komma, och då dyker tävligen upp. Man kan alltid hoppas på tur

Annars blir det att titta vad det kostar i butik.

Gl everyone!

Håller med dig Groggo. Hoppas folk är så generösa att de inte tävlar om de redan har ett ex.

Stort lycka till er alla.

Medlem

Det där suget att börja spela börjar komma tillbaka nu. Om man vinner det här nu så är det ju inget annat än ödet

Medlem

Jag går med i ungefär alla tävlingar, oavsett om jag vill ha prylen eller ej. Jag personligen är inte så intresserad av WoW, men jag har folk runt omkring mig (som min bror) som är det.

Medlem

uj vad glad jag skulle bli ifall jag vann


signatur

Sånt e livet

Medlem

Jag har precis börjat med wow och jag köpte ett battlechest så det skulle inte vara helt fel att vinna lich king,


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

skulle med glädje börja om ifall jag vann

Medlem

Smidig present till någon om man skulle råka vinna..

Medlem

Vad händer om man inte vinner?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör

Man går upp till redaktionen, erhåller två örfilar på valfri kind och ber om att få en till, fast på den andra. Sen är allt fridens och man får vara med i nästa tävling.


signatur
1
Skriv svar