Duke Nukem når ännu en milstolpe

Robot
Medlem
Duke Nukem når ännu en milstolpe

Som vi alla vet så brukar man ju spara det värsta till sist såatte.....


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Apan likes this


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem

muahahaha.. idioti! Jag och min bror krigade ofta och länge med Duke Nukem 3d innan CS kom, det bästa med det var att det var så enkelt att skapa sina egna multipalyer kartor, Men detta lir kan omöjligt bli bra efter ha utvvecklats och dragits med såhär länge och halvhjärtat? eller kan det? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Jag längtar. Och längtar. Och tiden går. Och går.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag bryr mig inte så mycket längre men kommer testa det om det kommer.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det är inget spel. Det är en hype.
Dom vill bara se hur stor uppståndelse det kan bli om ett spel som inte ens jobbas på
Det tror jag iaf^^
Och om alla tror så så kanske dom slänger ut ett spel till sist xD


signatur

Spelar Rock-saxofon i bandet Emil & The Warmlanders!
www.warmlanders.com

Skrivet av toast:

muahahaha.. idioti! Jag och min bror krigade ofta och länge med Duke Nukem 3d innan CS kom, det bästa med det var att det var så enkelt att skapa sina egna multipalyer kartor, Men detta lir kan omöjligt bli bra efter ha utvvecklats och dragits med såhär länge och halvhjärtat? eller kan det? ^^

Fast vad det verkar så har de ju börjat om från scratch ett antal gånger såatteh det är antagligen långt ifrån halvhjärtat.


signatur

Säkerställ utvecklingen av Interstellar Marines! Pre-order!

Medlem

Utvecklingstiden talar ju om ungefär 70-75 uppgifter per år så det kanske släpps under nästa vår? Äh, vad är det jag säger. Det kommer inte att släppas förren de nått 15 års gränsen. Eller varför inte 20?

Uppgift 65 är att dom byter motor.

Medlem

Uppgift 1 är att dom börjar om från början! Längtar som fan faktiskt. Duke Nukem är Duke Nukem.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

the longterm project kanske har awesome mkt love and work in it?

Medlem

Som de säger: "Always bet on Duke."

Hertigen lever i alla våra hjärtan.

Medlem

Detta är väl ändå ingen milstolpe ? om nåt så är det väl när gold mastern är redo att tryckas.. inte tidigare.

Medlem

Jag kommer köpa det. Det finns inga alternativ.

3D Realms = Gods


signatur

//Schmoo

Medlem

måtte detta spelet bli bra, annars kommer jag att sälja 3D realms själar!:P. Nej men allvarligt, jag hoppas att de här blir bra.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Schmoo:

Jag kommer köpa det. Det finns inga alternativ.

3D Realms = Gods

Om dem kunde göra klart spelet så visst.

Medlem

Jag förväntar mig en revolution inom FPS.

Men en gissning är att de byter grafikmotor en sista gång, för vadfan Doom 3 är ju en gammal motor nu! Bättre att köra nåt nytt och fräscht CryEngine3 tex o directX 10-11, om de vill ha ett "så coolt" spel.

Medlem

jag förväntar mig ingen revolution.....endast lite l old school duke.

Inaktiv

Det betyder att det är ganska precis ett år kvar då!


signatur
Medlem

Det dom menar med milstolpe är egentligen omstart av utvecklingen, så alltså är det bara 71 omstarter kvar nu


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

haha, detta spel borde rimligen vara massivt grymt efter all denna utveckling vore ju taskigt om det blir totalfiasko efter 12-15 års utveckling, haha


signatur

//monster

Medlem

Så det har utvecklats i 48 år nu och de har 71/900 uppgifter kvar.

GJ

Medlem

Nån som tror att spelet ens finns?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Uppgift 71: Börja koda spelet.

Medlem

Det kommer falla så hårt, så jag vet inte vad! Eller så blir det bra.

Inaktiv

"bara 71", om det hallt pa sen -97 verkar det ju rimligt om det blir klart till 2015 da...

Medlem

Ge spelet. nu...


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av IceMan:

Nån som tror att spelet ens finns?

jo antagligen. vi har sett skärmdumpar.


signatur

Rawr

123
Skriv svar