Testa Dawn of War II solokvist

Robot
Medlem
Testa Dawn of War II solokvist

Får väl prova då...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Nä håll er till Singelplayer om ni köper detta spel!
Visst singelkan bli lite långtråkigt fram åt slutet med alla förvisso "optional" försvara denna position uppdrag men du behöver inte köra dom!
Dock ger dom trevliga grejor oftast! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av henchman:
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...

Em...NO! Singel Rules! Multi suger TOTALT!
Jag o en polare har verkligen försökt spela i multi men det är så trist och suger!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Um ok, så du anser inte att spela med 4 enheter hela tiden (vilket oftast blev det man gjorde) som också blir bäst om man specialliserar sig på 1 sak, och använder dessa genom hela spelet på alla banor inte är begränsande?

Hela singelplayer skriker ju repetetivt som attans, riktigt tråkigt efter bara 5-8 banor.

I multiplayer har du iaf val att göra och det är verkligen där som spelet skiner. Fenomenalt MP men repetetivt och enformigt och extremt begränsad singel player

Inaktiv
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av henchman:
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...

Em...NO! Singel Rules! Multi suger TOTALT!
Jag o en polare har verkligen försökt spela i multi men det är så trist och suger!

Bra motiveringar där. "Det är trist och suger!1.. därför att!"
Jag förstår dock varför du tycker det är trist; jag antar att du kört 3vs3. Då har du blivit överkörd av premade-teams (som är högre rank/trueskill) som sitter på ventrilo/ts och matar matcher hela eftermiddagarna. Tråkigt nog så är det så systemet fungerar - man måste ha spelat en hel drös med matcher innan man börjar möta någorlunda jämna motståndare. Det gäller för både 1vs1 och 3vs3.

Ajja, jag kan väl delvis hålla med om att multiplayer-delen av spelet är lite smått opolerad för tillfället - precis som den var för 2-3 patcher sedan. Roligt nog så är problemen ungefär desamma - och man stealthpatchar in en massa ändringar som sedan har sönder nya grejor i princip varje patch.

Man kan väl bara naivt hoppa på att nästa stora patch faktiskt gör Tyranids balanserade. Lär nog inte bli så.

Medlem
Skrivet av Nemcue:
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av henchman:
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...

Em...NO! Singel Rules! Multi suger TOTALT!
Jag o en polare har verkligen försökt spela i multi men det är så trist och suger!

Bra motiveringar där. "Det är trist och suger!1.. därför att!"
Jag förstår dock varför du tycker det är trist; jag antar att du kört 3vs3. Då har du blivit överkörd av premade-teams (som är högre rank/trueskill) som sitter på ventrilo/ts och matar matcher hela eftermiddagarna. Tråkigt nog så är det så systemet fungerar - man måste ha spelat en hel drös med matcher innan man börjar möta någorlunda jämna motståndare. Det gäller för både 1vs1 och 3vs3.

Ajja, jag kan väl delvis hålla med om att multiplayer-delen av spelet är lite smått opolerad för tillfället - precis som den var för 2-3 patcher sedan. Roligt nog så är problemen ungefär desamma - och man stealthpatchar in en massa ändringar som sedan har sönder nya grejor i princip varje patch.

Man kan väl bara naivt hoppa på att nästa stora patch faktiskt gör Tyranids balanserade. Lär nog inte bli så.

Nej det är inte direct att jag fölorar(för jag brukar vinna!) spelet är bara så trist i multi!

och singelplayer är inte så begränsat som multi!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Kan inte annat än hålla med.

Fast visserligen så brukar jag ALDRIG tycka om något multiplayerspel så...

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av henchman:
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...

Em...NO! Singel Rules! Multi suger TOTALT!
Jag o en polare har verkligen försökt spela i multi men det är så trist och suger!

Synd att ungefär 1 % av alla spelare och recensenter håller med dig. Multiplayer är sjukt bra, speciellt när man kan släppa fokus på basbyggandet - det kräver väldigt mycket TAKTIK, till skillnad från de flesta andra RTS som kräver STRATEGI.

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av henchman:
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Antar att vi har kört två helt olika Dawn of War II...

Em...NO! Singel Rules! Multi suger TOTALT!
Jag o en polare har verkligen försökt spela i multi men det är så trist och suger!

Synd att ungefär 1 % av alla spelare och recensenter håller med dig. Multiplayer är sjukt bra, speciellt när man kan släppa fokus på basbyggandet - det kräver väldigt mycket TAKTIK, till skillnad från de flesta andra RTS som kräver STRATEGI.

Borde man inte kalla spelet för RTT (real time tactic) istället?

Tycker spelet är helt okej. Repetivt efter cirkus 10 banor.

Medlem

Singleplayer är sjukt kul, speciellt då det har ett bra återspelsvärde då man kan specialicera sina squads på olika sätt, jag kör just nu min commander med tunga vapen solo och i campaign-co-op på svåraste som melee.

I multiplayer kör jag inga rankade matcher utan bara öppna spel vilket gör att man får möta alla möjliga motståndare, visst man blir mos ibland men det får man ta, jag tycker att slippa bygga bas är sjukt bra och att hembasen inte är känsligt alls mot supervapen är nice. Att kunna retirera med trupperna är en sak man får lära sig tidigt att man tjänar på för att sen komma tillbaka och flanka den attackerande styrkan.
Är man taktiker så är detta ett gulspel men är man ute efter basbyggande och långdragna slag i jakt på expansioner och zergrusher så är detta helt fel.

Personligen är detta det bästa rts som släppts, hojta till mig om ni ser mig online "marvinmega" spelar oftast Techmarine!

Inaktiv

Lirar fortfarande ettan på Multiplayer och fortfarande lika roligt

Varför ska företagen göra så komplicerade grejer?

Friends
Find Server
Host Game
Join Lan Game

Enda som behövs enligt mig

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja Dawn of War II är bra o kul...i singelplayer!
Multiplayer delen är skit trist och dåligt gjort!

Dom värkar inte ha lagt ner nått arbeta på den delen för det är som sagt trist! Man är hela tiden begränsad inte som i singelplayer!
och Population cap'en är helt åt skogen!

Nä håll er till Singelplayer om ni köper detta spel!
Visst singelkan bli lite långtråkigt fram åt slutet med alla förvisso "optional" försvara denna position uppdrag men du behöver inte köra dom!
Dock ger dom trevliga grejor oftast! 8)

Det är MP som ÄR DoW2!

1
Skriv svar