marijuana blad på tårta
Jag kollade runt lite på min skolas hemsida när jag fick se denna tårta.
Den vann i bästa design.
Det roliga i det hela är att tårtorna ska symbolisera att tobak är dåligt.
Men marijuana värkar gå bra
Det roliga i det hela är att tårtorna ska symbolisera att tobak är dåligt.
Men marijuana värkar gå bra
Du får det att låta som om det inte stämmer?
Ger mig avsmak. :/
Varför? Det är väll bra med upplysning?
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.
Varför? Det är väll bra med upplysning?
Ingrediensmässigt är den säkert mums. Kul grej, any day. Upplysning, bra som fan. Vad jag förknippar med symboliken och de människor som hjälpt till att bilda min referensgrund, Fy fan.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
fyfaan så sitter man här stukad och få se den häe tråden.... TACK"!
Orutinerat att gå in på en tråd som heter något med tårta när du inte har tillgång till en tårta
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.
Dom har nu tagit bort tårtan från hemsdian :\
Vad är det med nördar och droger idag?
Sedan när blev det tufft att prata om hur mycket man rökt på osv.
Går man in på någon spelserver (t.ex. Counter-strike) finns det nästan alltid någon som skryter om hur höga de är just nu/var igår.
Nä, det är inte häftigt med droger.
Tror knappt att hälften om alla som tycker det har testat.
Jag har inte gjort det iaf, även om jag skulle vilja bara för att känna hur det känns, men inte sen för att skryta om det, snarare skämmas.
Usch.
.
Nu får vi vara försiktiga så det inte blir någon drogdiskus här vilket FZ moddarna verkligen inte har gillat förut. Goblim eller vad han hette blev väl bannad ett antal gånger då han startade majjatrådar. Hur som helst så kan jag säga att det är många kids som kutar runt och skryter men det är även ganska många vuxna som gillar att hoppa in på en gamingserver och hamna bland folk som tycker som dom. I spelvärlden kan man gå ut och säga I AM SOO HIGH RIGHT NOW och så säger nån jävel sweet eller nåt kanske, ingen dissar typ. Går verkligen inte att göra så i dagens sverige. Jag tror dessutom att de flesta som tycker droger är najs har testat.
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Vad är det med nördar och droger idag?
Sedan när blev det tufft att prata om hur mycket man rökt på osv.
Går man in på någon spelserver (t.ex. Counter-strike) finns det nästan alltid någon som skryter om hur höga de är just nu/var igår.
Nä, det är inte häftigt med droger.
Tror knappt att hälften om alla som tycker det har testat.
Jag har inte gjort det iaf, även om jag skulle vilja bara för att känna hur det känns, men inte sen för att skryta om det, snarare skämmas.
Usch.
Ironiskt nog verkar det vara ett ännu vanligare beteende bland tonåringar när gäller alkohol, som dessutom är en avsevärt mycket skadligare drog än t.ex marijuana. Men nej, alkohol är ju accepterat i samhället idag så det gör inget att det är skadligare, det är ju svincoolt att supa sig redlös var och varannan helg. Absolut.
Ja, det där med tårtan var töntigt rent ut sagt. Lär ungomen istället att gå ut på promenader i den skog som finns kvar. Annars lär hela sverige bli ett ghetto.
Är det något jag tycker om mer nu än förr så är det naturen. När man är ute och åker bil i skogen på jobbet så kan man se dom mest fantastiska synerna. Vet inte om det har med rökandet att göra men jag känner mig betydligt mer attraherad av estetiska saker.
Nu får vi vara försiktiga så det inte blir någon drogdiskus här vilket FZ moddarna verkligen inte har gillat förut.
så som reglerna är formulerade så får man rent tekniskt sett inte prata om alkohol och cigg heller..
Vi tillåter under inga som helst omständigheter diskussioner relaterade till droger eller narkotika, hur laglig den aktuella substansen än må vara.
äh vem behöver droger, man kan bli high on life to u know.
genom att göra utmanande saker, hoppa bungyjump ,köra skitfort med nåt fordon och så.
andrealin är ju kroppens egna drog.
If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying
äh vem behöver droger, man kan bli high on life to u know.
genom att göra utmanande saker, hoppa bungyjump ,köra skitfort med nåt fordon och så.
andrealin är ju kroppens egna drog.
Missbruk som missbruk.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.