Senaste nytt om Assassin's Creed 2

Inaktiv

Ettan var så otroligt dåligt på så väldigt många punkter och extremt bra på några få. Tyckte det fanns betydligt mer att klaga på än vad som var bra.


signatur

//Aron

Medlem

Längtar!
Ettan var coolt men man tröttnade efter 1O min...


signatur

B lup

Medlem

Ser verkligen fram emot det här spelet. Älskade ettan, trotts att det upprepade sig.
Det enda jag egentligen vill klaga på med ettan är just upprepningarna, men dom störde mig inte tillräckligt för att hålla mig från att klara spelet.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem
Skrivet av axelmonster:

Ser verkligen fram emot det här spelet. Älskade ettan, trotts att det upprepade sig.
Det enda jag egentligen vill klaga på med ettan är just upprepningarna, men dom störde mig inte tillräckligt för att hålla mig från att klara spelet.

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av njal:

Varför ser karaktären man spelar likadan ut som Altair från första spelet trots att det är ca 300 års skillnad mellan spelen?

Jag stör mig på konstiga detaljer

Det lönar sig att läsa all text också.

(Bilden kommer från originalspelet)

http://kotaku.com/5206809/meet-assassins-creed-iis-new-assass...

Medlem

1an var okey på några sätt och sög väldigt hårt på många. Pinade mig igenom spelet. Hoppas de där med gta stuket stämmer annars tänker jag garanterat inte spela detta lir.

Medlem

Ser fram emot det här, gillade ettans story och arkitektur.

Medlem
Skrivet av njal:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av njal:

Varför ser karaktären man spelar likadan ut som Altair från första spelet trots att det är ca 300 års skillnad mellan spelen?

Jag stör mig på konstiga detaljer

Det lönar sig att läsa all text också.

(Bilden kommer från originalspelet)

http://kotaku.com/5206809/meet-assassins-creed-iis-new-assass...

de kanske är deras uniform?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Tur att alla lönnmördare har en officiell dräkt så att det går att skilja dom från alla vanliga människor

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av njal:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av njal:

Varför ser karaktären man spelar likadan ut som Altair från första spelet trots att det är ca 300 års skillnad mellan spelen?

Jag stör mig på konstiga detaljer

Det lönar sig att läsa all text också.

(Bilden kommer från originalspelet)

http://kotaku.com/5206809/meet-assassins-creed-iis-new-assass...

de kanske är deras uniform?

Trodde du att vi skulle få se en Turtle i 2an?
Det var ju uppenbart att klädsen skulle nästan vara desamma.

Om bilden stämmer så får vi två stycken hidden blades


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag fullkomligen älskade ettan, och har spelat igenom det flera gånger. Animationerna är fortfarande i särklass bäst. Vyerna från de högsta klättringspunkterna fortfarande överlägsna, så det kittlar i magen om man har höjdskräck som jag.
Fightingsystemet skitbra. I början en massa button-mashing men i slutfajterna måste man veta exakt vad man gör och kan då få till de mest cinematiska fajterna i ett spel någonsin.

Tvåan har jag längtat så in i helvete efter och det blir ett givet köp.

Medlem

Sjukt trevligt! Handligen verkar bli som jag misstänkte..


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

WOOHOO!!!!!!! fy fan va nice.. hoppas bara att dom gör klart spelet innan dom släpper de den här gången.. men de försig, avsaknaden av dessa små utelämnade funktioner trissar ju bara upp förhoppningarna på 2an så ur marknadssynvinkel tjänar dom ju på de..


signatur

I have spoken..

Medlem

Coolt, gillade ettan som fasen.

Det här skall köpas!

Inaktiv

Jag ser värkligen fram imot detta igenom att 1:an var en cool kännsla, att hoppa från tak till tak och att ha svär fight var ett av det coolaste . Få se vad 2:an ger för resultat Gör mig inte besviken nu

12
Skriv svar