DSi-premiären i siffror

Robot
Medlem
DSi-premiären i siffror

Glad att dem bli glada.

Inaktiv

Säger ingenting om hur bra maskinen är, britney spears och Carola säljer också bra.

pekpinne ftl.

Inaktiv

Jag tykcer att förbättringarna från DS Lite till DSi inte är värda 1000kr. Är jag ensam att tycka så?

Inaktiv
Skrivet av xiaorue:

Jag tykcer att förbättringarna från DS Lite till DSi inte är värda 1000kr. Är jag ensam att tycka så?

Nej. Funderar på att köpa en DS för att ha när jag jobbar nätter. I skrivande stund lutar det helt klar mot en DS Lite. 1000 kr för en kortare batteritid och försämrad bakåtkompatibilitet men snabbare processor, mer minne samt två kameror känns inte motiverat.

Medlem

Vänta här nu. Wii börjar tappa marknasandelar, nähä? Det finns något som heter utbud och efterfrågan. Har man fullständigt mättat efterfrågan, tja... Då är det ingen mening med att fortsätta sälja.
Varenda jävla japan äger en wii.

Medlem

Förvånar mig inte eftersom Wii och första DS säljer som smör.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Oradx:

Säger ingenting om hur bra maskinen är, britney spears och Carola säljer också bra.

pekpinne ftl.

Det visar att den är bra JA. Men alla tycker inte så NEJ. 8)

Inaktiv

Det är en grej jag inte förstår? Jag känner en massa folk men jag vet ingen som har ett WII? Men jag är ju som sagt tonåring och det är väl dom mindre som köper sånt här.

Ska nog köpa ett sånt här när brosan kommer hem så han blir glad!

Fast det blir ju jag som spelar då..

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det är en grej jag inte förstår? Jag känner en massa folk men jag vet ingen som har ett WII? Men jag är ju som sagt tonåring och det är väl dom mindre som köper sånt här.

Ska nog köpa ett sånt här när brosan kommer hem så han blir glad!

Fast det blir ju jag som spelar då..

Har du inga tjejkompisar? Känns som varenda en har en Wii + Guitar Hero/Wii Fit ^^

Medlem

De jag känner som har köpt Wii mer eller mindre nyligen är barnfamiljer och/eller 30-plusare. Med andra ord inte de som vanligtvis är TV-spelsköpare. Det är ju därför Wii har blivit en sådan framgång, för att Nintendo har lyckats tilltala en tidigare outnyttjad marknad.

Galna proppar till Nintendos marknadsavdelning, med andra ord.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

De jag känner som har köpt Wii mer eller mindre nyligen är barnfamiljer och/eller 30-plusare. Med andra ord inte de som vanligtvis är TV-spelsköpare.

30-plussare är väl just de som startade tvspelsgenerationen, de var unga när allt började och har hängt med sen dess. 40+ däremot är stenåldersstofiler med noll förståelse för tvspel och liknande

... ( ja, jag fyller 30 om 3 månader, käften)

Medlem

Good for them!

1
Skriv svar