Fel, fel fel fel!!!!!

Medlem
Skrivet av IceMan:

/me besviken

signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Tony:

Bah! Inte för att jag brydde mig så mycket, men jag slutade bry mig när Daniel åkte ut.

Daniel var ännu mer artist än Amanda, jag var helt chockad resten av den fredagen när han åkte ut istället för Andreas.

Nej, skitsnack.
Amanda var långt mer begåvad artistiskt sätt än Daniel... hon sjöng även med grymt mycker mer känsla.

Men visst, Andreas var en av dom sämre i tävlingen så jag förstår inte heller varför han var kvar istället för Kristoffer (stava!) och Daniel... dom var ju iaf halvbra.

signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem
Skrivet av Greger:

Det jag verkligen älskar är kanske 15 minuter efter på aftonhoran, när dom ställer frågan . Vann rätt person?

DET ÄR VÄL SJÄLVKLART ATT RÄTT PERSON VANN ERA JÄVLA INAVLADE IDIOTER DET VAR SVENSKA FOLKET SOM RÖSTADE FRAM HENNE!

prikk framförde det på ett bra sätt förövrigt,

Dock är väl röstningen inte speciellt demokratisk då det kostar pengar och samma person kan rösta flera gånger

signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Neeeeej, för fan heller!

37.5% (3)
Ja

50% (4)
Absolut neej

12.5% (1)

ser ut som marioriteten här tyckte också att det var rätt person som vann

signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

fast det slog mig ändå, det är alltid tvåan som kommer vidare. Alltid han/hon som blir mäst känd, fläst album m.m. Jag följer inte idol själv bara i början ;). Men man ser ju bara de som kom tvåa i tv, den som vann har bara uppmärksamhet i ca 2 veckor. Sedan vet man ifan vem hon/han är.

signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Så vitt jag vet är det bara darin som varit nr 2 och lyckats bättre än nr 1.

signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Men alla som vinner idol har ju försvunnit helt, vem vann för 3 år sedan? 4? Förra året?

Meningslös tävling och när alla auditions är manusskrivna så känns programmet lika intressant som en skål med vatten..

signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Marie har den tekniskt bästa rösten, men det finns inget orginelt i den. hon är ett sömnpiller, ungefär som Celine Dion och Whitney Huston

Amanda sätter inte alla toner, men hon gör varenda låt till sin egen med sin orginella röst och speciella scenframträdande. Hon är den största artisten i årets idol och kommer "hålla" mycket längre än Marie eller någon av de andra.

lite tur var det ändå att Amanda förlorade. För att ge ut den otroligt dåliga vinnalåten som sin första singel och stressa fram ett album innan jul skadar bara kariären.

Skrivet av sno0zer:

Så vitt jag vet är det bara darin som varit nr 2 och lyckats bättre än nr 1.

i förra årets idol är det väl ändå han som kom 6:a, Danny Saucedo som är den det går bäst för.

och även från 2004 har vi ju 8:an, Ola Svensson som för bara några månader sen kom med en ny singel. vinnaren Agnes har jag inte hört något från på länge

signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Inte från Magnus heller, inte alls. Nästan alla som har vunnit förtjänar inte det då dom bara lägger ner.

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vad är det för skit med att man får ha instrument med på auditionerna? Det hade ju ingen förra året. Det är ju rösten man ska bedömma. All sång låter bättre med musik till så är det ju...

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Youtube-proffs
Skrivet av Falcion:

Marie är Tjock!

Du har ändå inte en suck i världen på henne

signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Falcion:

Marie är Tjock!

Det avgör saken.

signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Inaktiv

Orka med idol!
Juryn är värdelös och kriteserar utseendet

Inaktiv

Lusen, rock / pop / hiphop har mer med artisteri och utséende att göra än vad det har med musik att göra. Så vad förväntar du dig?

signatur

Inaktiv
Skrivet av DarthZ:

Lusen, rock / pop / hiphop har mer med artisteri och utséende att göra än vad det har med musik att göra. Så vad förväntar du dig?

Jag vet, men varför är det så? Om man inte tittar på tvn utan bara lyssnar på mp3 eller mobil så ser man inte deras utseende, eller har jag rätt?

Inaktiv

Nej, men du har blivit lurad till att lyssna på sådan musik. Hade klassisk musik varit populär så hade du lyssnat på den (inte för att just du följer "strömmen" men du blir tvingad av media och dina vänner samt alla andra företag som finns, indirekt eller direkt). Tro mig. Det finns så mycket mer i klassisk musik och/eller jazz än vad du någonsin kommer hitta i populär musik (pop/rock/hiphop).

signatur

12
Skriv svar