Ny Star Wars: The Old Republic-trailer

Robot
Medlem
Ny Star Wars: The Old Republic-trailer

Jag kan ha fel, men berättar-rösten låter väldigt bekant till skådespelaren Lance Henriksen känd bl.a från Millennium.

I övrigt är trailern riktigt mysig. Ser fram emot detta spelet.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

F...N! Jag längtar tills man kan lira Battllefront 3 istället:P

Inaktiv

Men ser man på, allt som hände under KotOR 2 nämndes inte. Det känns som LucasArts vill glömma det spelet...

De har ju dessutom tagit händelser som har hänt i verkligheten och gjort om det Star Wars likt.

Det är nog bäst för de att nämna det till Galaxies 2. KotOR namnet är ju förstört.

Usch!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ser riktigt nice ut. Med en bra background story, men vad kan man förvänta sig från Bioware inget mer än världsklass

Medlem

Har verkligen sett fram emot detta och den här trailern drar inte ner mina förhoppningar.

Medlem

Skönt med lite bakgrundsfakta så man vet varför allt är som det är den dagen man sparkar igång en karaktär!
Jag trodde att jag var väl insatt i Star Wars-universumet, men jag måste bara fråga: Är det klonsoldater nere i rutan omkring 3:20? Eller är det bara soldater i mandaloriska krigsutrustningar? För klonerna kom ju ett tusental år senare, eller hur?
Hur som helst tror jag stenhårt på det här spelet och jag kommer garanterat att köpa det den dagen det når hyllorna.
Må Kraften vara med utvecklarna!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Uuhh Star Wars med 'kalla-kriget' tema?

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Jag kan ha fel, men berättar-rösten låter väldigt bekant till skådespelaren Lance Henriksen känd bl.a från Millennium.

Jupp - det låter väldigt likt.


signatur
Medlem

såg den här trailern för en månad sen.

Medlem

Känns som det här spelet kommer bli väldigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av zyr0k:

...Är det klonsoldater nere i rutan omkring 3:20? Eller är det bara soldater i mandaloriska krigsutrustningar? För klonerna kom ju ett tusental år senare, eller hur?

Stämmer!

Det är Mandaloriska krigare förmodligen, eller Sith trupper - hur som helst är det lite fult att de har gjort det ganska likt.

Tycker designen är väldig ful i spelet, för likt de "nya" filmerna.

KotOR känslan är ju borta :evil:


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Det är nog bäst för de att nämna det till Galaxies 2

Galaxies 2: Most anticipated MMO?

Minns en gång för flera år sedan skickade jag ett mail till SOE och frågade "Kommer det komma ett SWG2 med snyggare grafik i framtiden?"
Det roliga var ju att jag faktiskt fick ett svar. Nåt i stil med "Håll dig uppdaterad på våran hemsida för framtida annonseringar"

Medlem

sluta klaga på design grejer och allt var det är i en film som dom antagligen har skapat det grafiska till på en lunchrast.


signatur

Mirrors are more fun than television

Inaktiv
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Tpiom:

Det är nog bäst för de att nämna det till Galaxies 2

Galaxies 2: Most anticipated MMO?

Minns en gång för flera år sedan skickade jag ett mail till SOE och frågade "Kommer det komma ett SWG2 med snyggare grafik i framtiden?"
Det roliga var ju att jag faktiskt fick ett svar. Nåt i stil med "Håll dig uppdaterad på våran hemsida för framtida annonseringar"

Haha... Ser du, det kommer snart att döpas om

SWG var inte så dåligt men, det förstördes när alla kunde bli Jedi enkelt. Var ju massa överallt


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Plimp:

såg den här trailern för en månad sen.

Ditto.

Inaktiv

1. Sluta skryt om att sett "trailern" för en månad sen, ingen bryr sig.
2. Det är inget fel på varken design etc, dom är ju inte så långt in i spelet än, det finns mycket att jobba på det.
3. KOTOR känslan är där, och jag tror att många håller med mig om det.

Inaktiv

Ännu ett AoC/War failure vet man ju redan nu.

QRT
Medlem
Skrivet av Oradx:

Ännu ett AoC/War failure vet man ju redan nu.

lol. Både war och aoc klarar sig bra just nu och är inte något sämre än vad wow var när det var nytt.

Go Bioware! Mysig trailer

Medlem

Tycker också den var trevlig.

Inaktiv

åå nej, är det här allt man har kämpat för i kotor1 & 2? så att det ska bli ett cold war mmo utan slut? nej nej nej nej nej. Döp om spelet till något annat och låt kotor namnet dö i frid.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Skrivet av matte89:

åå nej, är det här allt man har kämpat för i kotor1 & 2? så att det ska bli ett cold war mmo utan slut? nej nej nej nej nej. Döp om spelet till något annat och låt kotor namnet dö i frid.

Haha, tyvärr. Få se om det kommer hända

Luca$Art$ = Skyndade på Obsidian för att få klart 2 Kotor 2 tidigare.
EA = Heh... Behöver jag ens nämna något?
Bioware = Helt okej, Kotor är nog deras ända bra spel. Um, det var dåligt om man jämför med 2an men mot andra spel äger det totalt

Neverwinter Nights sög, Mass Effect var förjävligt. De andra spelen är inte heller något att fira för. Dragon Age ser helt okej ut men... nope

Det kommer aldrig att hända! Lika bra att hitta en ny rolig spelserie. De flesta spel dör med ett MMO.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

R.I.P Knights of the old republic, sant att obsidian gjorde kotor 2 bättre, fast halva spelet blev nästan bort klipp. Jävla Lucas...


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Medlem

Skön trailer.

Men är Coruscant i ruiner? Det suger ju. Vill besöka planeten!

Medlem

Han nämner ju slutet att några allierade hindrade det från att hända tidigare, och han skulle prata om det senare =P tror nog inte kotor 2 är helt bortglömt.. får man hoppas haha.

Medlem

Jag var rätt skeptiskt ställd till det här projekt till en början, men nu när informationen har börjat trilla så har faktiskt intresset börjat växa. Bioware är en av de utvecklarna jag har som störst förtroende för på marknaden så jag ska i alla fall ge spelet en chans.

Skrivet av Tpiom:

SWG var inte så dåligt men, det förstördes när alla kunde bli Jedi enkelt. Var ju massa överallt

SWG var bland det bästa som hänt MMO-genren, fram till det att CU-uppdateringen kom.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jag tycker synd om dig, Tpiom.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Jag tycker synd om dig, Tpiom.

Jag hålle rmed.

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av matte89:

åå nej, är det här allt man har kämpat för i kotor1 & 2? så att det ska bli ett cold war mmo utan slut? nej nej nej nej nej. Döp om spelet till något annat och låt kotor namnet dö i frid.

Haha, tyvärr. Få se om det kommer hända

Luca$Art$ = Skyndade på Obsidian för att få klart 2 Kotor 2 tidigare.
EA = Heh... Behöver jag ens nämna något?
Bioware = Helt okej, Kotor är nog deras ända bra spel. Um, det var dåligt om man jämför med 2an men mot andra spel äger det totalt

Neverwinter Nights sög, Mass Effect var förjävligt. De andra spelen är inte heller något att fira för. Dragon Age ser helt okej ut men... nope

Det kommer aldrig att hända! Lika bra att hitta en ny rolig spelserie. De flesta spel dör med ett MMO.

Nu har du nog fått det om bakfoten; Bioware är awesome. Det ursprungliga Kotor var ungefär en triljon gånger bättre än uppföljaren (höftar siffran lite, kan vara lite mindre, kan vara lite mer). NWN sög inte. Kan väl inte säga att jag tyckte att Mass Effect höll den vanliga Bioware kvalitén men det var fortfarande jäkligt bra. Bioware har gjort en del andra spel som är mer än bra, spontant tänker jag på titlar som MDK2 och Baldurs Gate-serien (och snackar du skit om BG så slutar jag lyssna på dig;))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

12
Skriv svar