Betygsätt medlemmars namn, signatur och avatar
WaltX
Namn: 7/10 - Duger fint, kreaktivt och lättläst. Dock kan det X-et i slutet lukta lite fjortis CS.
Avatar: 6/10 - Vet inte riktigt. Känns som om att den inte är så speciell. Dock extrapoäng för julkänslan.
Sign: 5/10 - Känns lite sådär. Inte speciellt kreaktiv då det är en ganska känd fras. Men den är inte dålig för det, men inget extra.
"People don't plan to fail, they just fail to plan"
Nicket ligger rätt skönt i käften (misstolka ni, bara!) och klingar bra. Jag tycker det ger lite Narcissist-vibbar, men det är väl bara min association... 7/10
Avataren är helt ok. Är den paintad? Isåfall riktigt snygg. Jag saknar jukänslan! 6/10
Signen känns som något man bör ha i åtanke rätt ofta. Lite lagom tillrättavisande sådär. 7/10
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Noaxark
Nick ; Börjar såklart tänka på den kristna herren Noa och hans ark, och bleh för sånt 3/10
Avatar : Snygg gif, men ändå sådär smått tråkig ändå, och så röker han på franskt sätt men den är julig, så 6/10
Sig : Förstår mig inte heller på din signatur, men inte så pjåkig 6/10
Kleptomaniac
Nick: Rätt smashigt namn. 5/10
Avatar: Någon cool snubbe kompilerat till en grym bild, får mig att tänka på Devil may cry^^ 8/10.
Sig: Har ingen aning om vem snubben är men tragiskt att han är död 4/10.
7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Kleptomaniac
Nick: Lång, men helt OK 6/10
Avatar: Vet inte vad den föreställer, men 7/10
Sig: Hedersam 8/10
"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org
swe.-SiOUX-.swe
Nick: hmm ser spejsat ut iaf tycker mig känna igen det någonstans men iaf en 6/10
Avatar:Ser elak ut tycker mig känna igen denna med så 8/10
sig: får 6/10 bara för cash det höjer en del , resten känner jag inte igen
quod similis saporem blandeque coruscant
Notumforce
Nick: 8/10 - Svårt att läsa och säga och det tycker jag är lite roligare då det ibland kan ta ett tag innan man ser vad det står (mitt eget är även ett exempel).
Avatar: 7/10 - Vader. Dock inget stort fan av Star wars.
Signatur: 5/10 - Ingen aning om vad det betyder men det är ingen dator som står där iaf så det får bli mitt emellan.
PS. Kan säga att SiOUX avatar är Rude (Turks) från Final Fantasy VII, den bilden hämtad från filmen: Advent Children.