Livet retas med mig...(Sweden rock relaterat)
Just som jag i princip bestämt mig att det inte blir swedenrock nästa år (mycket annat som händer den sommaren som sätter stopp för det) så läser jag i tidningen att At the Gates ska spela där och då...
Det är faan så jag nästan vill gråta, det enda band jag verkligen haft ångest över att jag aldrig sett live, och nu har jag effektivt eliminerat mina chanser...Jävla skit helvete...
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Bara att dra till wacken annars ^^
Fick Sweden Rock nyhetsbrev igår där man läste bandlistan hittills. Fan vad man vill gå! Så många bra band redan nu, och den har kvar att tripplas. Finns en chans att Helloween och Gamma Ray stannar förbi i deras turnéring och faller det rätt så får jag fan ta ut ett lån eller nåt.
Ska vara i Sölvesborg samma vecka, och det var länge sedan jag var på konsert dessutom. Snyft!
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Hmm, jag gillar inte Rammstein. Var bara tvungen att säga det.
Kom Raised Fist dit så skulle jag åka ner på dirren.
även om man gilla dom ellr inte så är dom fantastiska på scen
"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."
även om man gilla dom ellr inte så är dom fantastiska på scen
Har hört det påståendet förut, och antar att det är deras pyrotekniska effekter som ligger mycket till grund. Min bild av Rammstein, egentligen oinsatt som jag är, den massvisa gubben till sångare relativt stillastående och så minnet av en närmast osmaklig livevideo när de turnerade sehnsucht-plattan. Men så är ett bra uppträdande i mina ögon att se gamle Bruce springa sig trött och prata glatt mellan de härliga Maiden-tonerna.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles