Nästa Madden i augusti

Robot
Inaktiv
Nästa Madden i augusti

Amerikansk fotboll är utan tvivel en av dom mest underhållande sporterna som jag sett/spelat. Madden brukar alltid vara roliga men tvivlar jag köper det nya om nyheterna är lika få som vanligt

Inaktiv

NFL i all ära, men inget slår NHL

Medlem

Hoppas bara dom uppdaterar NHL10 mer än dom gjort här... jag ser gjärna en ny grafik/fysik motor :). Blir tröttsamt att se samma sak om och om igen, spelar ingen roll hur mycket nytt där finns.

Medlem

Jag har kört Madden 06, 07, 08 samt 09 som jag köpte för inte så länge sedan, men jag måste säga att senaste var rätt... trist.
Får hoppas 10 är en förbättring och inte en försämring, som 09.

Inaktiv

Måste köpa 09. Verkar fett grymt=)

Medlem

Har alltid tyckt om att titta på folk spela spelet, både i verkligheten och som TV-spel, men jag har aldrig lyckats förstå mig på reglerna för fem öre. Någon gång borde man kanske försöka sätta sig in i det?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

så Wii blir i någon sorts serietidningsstil med människor med stora huvuden.. vad härligt


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Kan inte nån lära EA hur man gör ett bra Dynasty läge? Funkar halvdant både i NHL och Madden spelen. Fast älskar man FM som jag så kanske man är svårflörtad..:)
Kommer ihåg ett rent manager spel till NFL från -86. Massor med stats och inställningar fast det kraschade rätt ofta. Men ljuva minnen ändå..

1
Skriv svar