Assassin's Creed 2 - första filmen

Robot
Assassin's Creed 2 - första filmen

Okej? Bra och innehållsrik trailer.

Vi får hålla tummarna för AC har/hade verkligen potential att vara ett bra spel men det sög ju.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Mycket svar man får...

Medlem

Äh hatar såna här trailar..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Börjar verkligen bli populärt med "random" trailer nu?

Medlem

Wow, den var lika värdelös som filmen från Modern Warfare 2.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är det här som är meningen med Assassins Creed, lika mystiskt som alltid.

At the end of the teaser, the mirror image of the words "Game Informer 04/16/2009" appears

Så teasern var inte helt tom av innehåll


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Klargörande: Det är INTE en trailer, utan en teaser.

Nu var det ur världen så kan alla sluta klaga på den var innehållsfattig.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Inaktiv

Aha, vingar...

Sväva runt som i det kommande batman spelet?

Medlem

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Medlem

mina förväntningar är väldigt låga då det första spelet var något av det mest långtråkiga själlösa lir jag lirat. tekniskt var det väl underbart, men spelmässigt rent jävla SKIT!

Medlem

Jag tycker det var en schysst teaser som faktiskt gav mersmak. Da Vincis uppfinning låter ju roliga att få leka med om det nu är det som är tänkt. Ni som klagar ha istället lite fantasi. Dessutom var den ju faktiskt snygg som fan. Personen innan mig som klagade på att det var fult, gör gärna en sådan själv.

Inaktiv

Teasern kändes bara klischée

Skrivet av wiki:

mina förväntningar är väldigt låga då det första spelet var något av det mest långtråkiga själlösa lir jag lirat. tekniskt var det väl underbart, men spelmässigt rent jävla SKIT!

Agreed, AC är Tenchu 1&2 wannabe.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Medlem

Är det någon som testat att skriva ut / ta kort på symbolen från hemsidan med en webcam för att komma vidare in på siten?

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Nej, det där var precis vad en teaser är. Ett mycket kort inslag utan något speciellt innehåll men som skapar lite rykten och snack om produkten.

Medlem

Härligt att äntligen få se lite liv bakom det hela. Intressant period dom verkar ha valt för spelet dessutom Hoppas nu bara att dom levererar innehållsmässigt, precis som dom gör teknik-mässigt. Det första spelet var ju riktigt snyggt, kul och spännande att springa/klättra/hoppa/fäktas runt i, men det fanns verkligen inget annat kul att göra. Uppdragen var ett skämt. Mycket klantigt.

Medlem

Oh oh oh, älskar den Gillar alla dessa mysterier som i slutet i 1an, och nu visar det sig att allt säkert har något med Da Vinci att göra vilket är ännu bättre, älskar sånna storys <3

Medlem
Skrivet av KEFF:
Skrivet av AndyZedd:

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Nej, det där var precis vad en teaser är. Ett mycket kort inslag utan något speciellt innehåll men som skapar lite rykten och snack om produkten.

vad ska man prata om då hade du tänkt... fina... bilder...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Det blir säkert bra bara de gör något åt enformigheten.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Förstår inte hur folk kan klaga på MW2's TEASER, en av dom bästa TEASERNA jag sett. Skillnad på teasers och trailers.

Förresten, får man fråga vad budgetår betyder?


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Lika kass som Modern Warfare2 Trailern...

Medlem

Bara hoppas att 2:an blir så mycket bättre än första spelet, Det sög ju så otroligt mycket :/

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av KEFF:
Skrivet av AndyZedd:

Dem måste ha lite att göra spelmakarna då dem nu för tiden knopar ihop något som en 5-åring med sax och lim gör på dagis.
Dem senaste teasers har varit fatalt undermåliga,Säger inget om spelet och det skall enteaser göra, inte en rörlig lite rulle om vad somhelst. hade vi ej fått veta att detta var för Assassins så hade det lika väl kunnat varit en teaser för Ulla bengtssons bokläsarklubb med månadens utvalda bok.

Nej, det där var precis vad en teaser är. Ett mycket kort inslag utan något speciellt innehåll men som skapar lite rykten och snack om produkten.

vad ska man prata om då hade du tänkt... fina... bilder...

A. En teaser får folk att börja tänka på Assassins Creed igen. Vad vill de se, hur kommer det bli, vad tyckte man om ettan, har du inte spelat ettat? skaffa den. Etc. etc. etc.

B. De "fina bilderna" brukar ha något med spelet att göra och kanske berätta något om handlingen, plats och sådant. Folk som är intresserade brukar snappa upp sådant.

C. De kanske släpper fler teasers inom kort som ger mer information.

D. Det kallas "teaser" av en anledning. Tease=reta. Teaser=retare. Meningen är att man ska släppa så lite info som möjligt men fortfarande få igång en diskussion och lite uppmärksamhet från spelmedia.

En riktig trailer brukar släppas senare när det finns mer spikat ch färdigt material att hämta från.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Är det någon som testat att skriva ut / ta kort på symbolen från hemsidan med en webcam för att komma vidare in på siten?

Jag testade,

det som händer är att en 3D modell av en arm med den dolda kniven kommer fram. Och rör man på papperet så följer modellen efter.

Testa själva, ganska fränt faktiskt. Det verkar också som om det kommer komma mer sådant då det bara är den första M.FRAG: EFBUI som fungerar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

De har ju faktiskt lyckats antyda en hel del med den här teasern. Det är helt klart DaVinci vi anar - the vitruvian man, bl.a. Vilket vore helt naturligt, med tanke på hur t.ex. Dan Brown (davincikoden m.m.) spekulerar i kopplingarna mellan korsriddarna, deras bevarande av en massa mystiska hemligheter, och just da vinci. Tänk frimurarorden, tänk assassiner. Tänk renässansens europa. Kom dessutom ihåg hur vi från början hamnade i korstågstiden i första spelet. Samma apparat kopplas väl in igen, med samma eller en ny ättling till forntida assassin.

Medlem

Vi har ju redan fått inofficell information om en simmande Altair.

Medlem

ettan var ett av de första spelen jag spelade till 360 och jag älskade det
kan inte vänta på tvåan


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv
12
Skriv svar