Cryteks nästa spelnamn avslöjat?

Robot
Medlem
Cryteks nästa spelnamn avslöjat?

Kingdoms of Gface- and Carvatar-Cry!

Medlem

Kingdoms är ju isf sista delen i videon om något.

Själv är jag tokkär i skogsdemonstrationen för Cryengine 3 <3 Ge mig ett spel med sån miljö, atmosfär och grafik!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Hade hoppats på TimeSplitters 4 eftersom dom köpte upp Free Radical.


signatur

lootskin@hotmail.com

dkd
Medlem

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?


signatur

Ehe.

Inaktiv

Kingdoms of the Cryless, Gface (wtf?!?) och Cryvatar

Medlem

Fjuttiga namn tycker jag. Bäst av dem är Gface.

Medlem
Skrivet av dkd:

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?

Det har varit implementerat i några månader nu. Den dyker upp maximalt en gång om dagen men på snitt endast en gång i veckan enligt min upplevelse.

Och du kan inte bli av med den.

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av dkd:

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?

Det har varit implementerat i några månader nu. Den dyker upp maximalt en gång om dagen men på snitt endast en gång i veckan enligt min upplevelse.

Och du kan inte bli av med den.

Och sen är det bara att klicka så kommer man vidare direkt.


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Medlem

G's Cryface, CarCryvatar & KingdomsCry

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av dkd:

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?

Det har varit implementerat i några månader nu. Den dyker upp maximalt en gång om dagen men på snitt endast en gång i veckan enligt min upplevelse.

Och du kan inte bli av med den.

Såg den första gången idag också... tror inte det är en slump.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Crying kingdoms?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

Hoppas de blir nått bra ialf!

Medlem

"Crysis 2 Gface eller Kingdoms" kommer spelet att heta och kommer vara en fortsättning på Crysis. Kommer på PC, X-box 360, Playstation 3 och kanske Wii 2HD våren 2010.

Men o andra sidan är jag en usling på att spekulera och gissar aldrig rätt.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ingen som funderat på att det här kanske är namnen på teknologi dom registrerat... hos patentverket? Jag är inte helt säker men ska man registrera ett varumärke så går man väl knappast till patentverket? eller?

Carvatar verkar ju vara en "ordlek" på Carve (eller car, men carve funkar bättre ihop med kingdoms... svärd osv ) + Avatar, lär ju vara något för alla gore-fantaster där ute med andra ord. Gface verkar ju inte heller vara något man direkt döper ett spel till, utan snarare namnet på någon ny teknik dom har "uppfunnit".

Edit: Nu står det i och för sig "United States Patent and Trademark Office" om man kollar källan, bättre översättning FZ!

Medlem

Det blir riktigt nice att konsoler kommer att kunna få grym fysik och grafik med CryEngine 3.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av dkd:

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?

Crybaby

Medlem

Det ser ut som CryEngine 2, med några uppgraderingar till motorn, så att PS3 och 360 spelare kan använda den. Tror ni System Specifikationerna kommer dras ner? Mer optimerad grafik, kanske?


signatur

i7-47700K@4.1GHz | GTX1070 STRIX | 16GB RAM | Win 10 / Ubuntu 17.10 |

N.J

Medlem

Det ser ut som CryEngine 2, med några uppgraderingar till motorn, så att PS3 och 360 spelare kan använda den. Tror ni System Specifikationerna kommer dras ner? Mer optimerad grafik, kanske?


signatur

i7-47700K@4.1GHz | GTX1070 STRIX | 16GB RAM | Win 10 / Ubuntu 17.10 |

N.J

Inaktiv

Synd att cryengine 3 console motorn är betydligt sämre än nuvarande cryengine 2.

http://www.youtube.com/watch?v=WMZEO3z4maE&fmt=22


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Nu när dom har insatt ipred lagen borde dom ju bara göra det till pc! Det är ju ingen som vågar ladda ner iaf nu. Att göra ett pc exklusivt spel till konsol är ingen bra grej. kan förstöra mycket gameplay och detalier;(


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Inaktiv

Åå=( Jag som hppats på Crysis till PS3:p Jaja men då blir la det något
annat coolt hoppas jag:D

Medlem
Skrivet av dkd:

Vad är detta "Detta är en annons, vänta X antal sekunder för att komma till FZ.se" (skriver här för det var nu jag såg det)? Dylika väntesidor är bland det jobbigaste som finns. Måste man betala för att slippa sån skit? Är FZ en dålig sida? What's up with the world today? Osv?

Det krävs ett extraklick med vänster musknapp eller vänta i 15 sekunder för att få tillgång till bra artiklar, massor med tävlingar, tester och ibland vettigt forumfolk.
Det är väll inte så mycket begärt?

Medlem

Om materialet är från in-game, så blir det uppenbarligen ett nytt Crysis, då man ser nanosuits vid 1.11.

dkd
Medlem

Jag missade förvisso länken som besparar en de 15 sekundernas väntan men jag är ändå arg, arg.


signatur

Ehe.

fett med nice! Me likey!

Medlem

Ärligt talat CryEngine 2. Är designad för PC. Inget annat det säger till och med chefen för Crytek. Det skulle kräva för mycket att göra om det.

CryEngine 3 är bättre änn föregångaren annars är det meningslöst att göra en ny.

Och spelet tror jag kommer vara Crysis 2.
Fortsättning på Crysis för så som det slutar kan omöjligt vara Slutet.

Piracy my ass kan jag också säga. Kolla toppen på vilka spel som laddas ner mest Spore och Cod4. Slutar dom ge ut spel för det.
"NEJ".
Jag tror dom håller på att lura oss lite granna eller så har dom något lurt på gång alltså.
Men möjligt att spelet kan komma till Konsoler men inte ens i närheten av vad Grafik man kan ha på Datorn. Om man skulle göra det på XBOX 360 och PS3. Skulle Grafikkortet brinna upp. Med säkerhet. Kanske till PS4 eller XBOX 720

Over and out

FearKill

1
Skriv svar