Starbreeze gör nytt Syndicate

Medlem
Starbreeze gör nytt Syndicate

awesome!
Har hört ryktet förut, men blir riktigt glad över att höra det igen

Medlem

Hoppas det stämmer... Syndicate var ett fantastiskt kul spel, väl värt en bättre uppföljare än vad "Syndicate Wars" var.

Medlem

Lindrigt klassiska?! Pffft! Episkt klassiska!


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

bäst för er att det inte är något jävla aprilskämt!

Medlem

Schysst! Gilla orginalet på min gamla Amiga 500, hoppas det blir nåt av det här.

Medlem

Tvivlar på att det är ett aprilskämt, i så fall ett väldigt väl koordinerat sådant. Samma nyhet finns på många sidor.

Så... Yay!

Medlem

Licensmissbruk av typen "Shadowrun" förväntas...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Windows, Playstation 3 och Xbox 360"

Varningsklockor, efter ha lirat syndicate och syndicate wars på konsol så är jag väldigt skeptisk.

Medlem

Syndicate är guld Ett av de första spelen jag köpte.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Kan vara aprilskämt, att det sprider sig till andra sidor är inte konstigt, då har dom bara gått på det, så blev det många ggr förra året

Skrivet av OLNO100:

Kan vara aprilskämt, att det sprider sig till andra sidor är inte konstigt, då har dom bara gått på det, så blev det många ggr förra året

Gamesindustry.biz publicerade nyheten igår, och då var det fortfarande mars.

Medlem

Detta skulle vara ett ytterst smaklöst aprilskämt... Syndicate tåls inte att skämtas om, bara tas på allvar!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Håller tummarna för att detta är sant och även för att FLER Bullfrog titlar ska få sina rättmätiga uppföljare!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

coolt en gammal oldie hoppas de gör det bra också! bra att det är made in Sweden.

Medlem

Om detta är aprilskämt så tar jag det ytterst personligt. Som att skämta om AIDS och Fritzl...

Medlem

Det här ryktet har ju funnit ett längre tag så det talar väl för att det inte skulle vara något "skämt". Åtminstone sedan oktober eller så.

Så great.

Är det någon av de gamla människorna från O3games-tiden som fortfarande arbetar kvar på stället? hasse,markus,lars,johan,joel,erik?


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Medlem

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Mindre troligt att det skulle vara ett aprilskämt då nyheten var på gamesindusty.biz hemsida 31/3, alltså inte 1/4.

Medlem
Skrivet av JoyDivision:

Det här ryktet har ju funnit ett längre tag så det talar väl för att det inte skulle vara något "skämt". Åtminstone sedan oktober eller så.

Så great.

Är det någon av de gamla människorna från O3games-tiden som fortfarande arbetar kvar på stället? hasse,markus,lars,johan,joel,erik?

Hasse - Nej
Markus - Vem?
Lars - Japp!
Johan - Japp!
Joel - Nej
Erik - Nej


signatur

---
Boo!

Medlem

Syndicate <3 Hoppas dom kan göra licensen rättvisa


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kan juh bli grymt, starbreeze har aldrig gjort mig besviken, gillade dock inte the darkness så mycket mest för att jag kanske inte spelade tillräckligt mycket ^^

Medlem

Det finns en gud trots allt...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Ja tack! Har längtat så efter en grym remake. Cannon fodder härnäst?

Medlem
Skrivet av haiko:

Kan juh bli grymt, starbreeze har aldrig gjort mig besviken, gillade dock inte the darkness så mycket mest för att jag kanske inte spelade tillräckligt mycket ^^

Det kommer igång efter ett tag, är lite slött i början.


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Gamla natas tittar fram med lite inside-information -- jobbade inte du på gamla o3?

Skrivet av Phosphor:
Skrivet av JoyDivision:

Det här ryktet har ju funnit ett längre tag så det talar väl för att det inte skulle vara något "skämt". Åtminstone sedan oktober eller så.

Så great.

Är det någon av de gamla människorna från O3games-tiden som fortfarande arbetar kvar på stället? hasse,markus,lars,johan,joel,erik?

Hasse - Nej
Markus - Vem?
Lars - Japp!
Johan - Japp!
Joel - Nej
Erik - Nej

Medlem
Medlem
Skrivet av wooki:

Ja tack! Har längtat så efter en grym remake. Cannon fodder härnäst?

Problemet är att man inte får lika ont i handen idag som av den gamla tegelstensmusen till amigan -- en del av charmen!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

12
Skriv svar