Age of Pirates 2: City of Abandoned Ships

Robot
Age of Pirates 2: City of Abandoned Ships

Prova på piratlivet bland de karibiska öarna i Akellas nya. Framgångsrik handelsman seglandes från port till port med fartyget lastat med gods, eller råbarkad sjöbuse som plundrar allt som kommer i din väg? Valet är helt upp till dig hur du vill rollspela i detta förvånansvärt fria och öppna sandlådeäventyr.

#sid-meiers-pirates


Medlem
Tidiga intryck från Age of Pirates 2

Åh, det här spelet förtjänar all den uppmärksamhet den möjligtvis kan få. Synd att releasedatumet halkades fram till mitten av april.. men jag är taggad.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag sitter fortfarande och önskar i all hemlighet att Bethesda ska gräva fram sitt gamla Redguard och göra nåt nytt med det. Skön piratstämning i det spelet även om det utspelar sig i Cyrodiil.


signatur
Medlem

Karaktär utveckligen ser ju trevlig ut

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag sitter fortfarande och önskar i all hemlighet att Bethesda ska gräva fram sitt gamla Redguard och göra nåt nytt med det. Skön piratstämning i det spelet även om det utspelar sig i Cyrodiil.

Redguard utspelar sig i Hammerfell, inte Cyrodiil

Men visst vore det kul att se Redguard: Eye of Argonia släppas, men tyvärr inte troligt då Redguard sålde relativt dåligt. Synd när de redan gjort storyn osv för uppföljaren.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Redguard utspelar sig i Hammerfell, inte Cyrodiil

Du har helt rätt - jag tänkte "Tamriel" men skrev "Cyrodiil" hehe.


signatur
Inaktiv

Fånigt att de designat attributen så att de ska bilda ordet "Pirates" med första bokstaven. Verkar lite oseriöst med ett sånt val.

Inaktiv

Vad e det som e så kul med såna hära spel?

Inaktiv

Det är ju nästan precis likadant som första age of Pirates

Medlem

Var på väg att skriva samma sak som Hellenburger...
Varför plagiera sig själv så enormt? Verkar vara mer som en expansion...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av Buio:

Fånigt att de designat attributen så att de ska bilda ordet "Pirates" med första bokstaven. Verkar lite oseriöst med ett sånt val.

Var är det så??:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Men va i, hur kul kan det vara att leka pirat i ett mmo? hur många mmos finns det inte nu med pirater. Då såg WoW pirater ut att ha det trevligare.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:

Var är det så??:\

Såg det här:
http://www.fz.se/bilder/?id=92159

Ok, jag kanske tog i lite men vid en första anblick gav det mig ett dåligt intryck.

Medlem

Grafiken var på ren svenska förjävlig

Medlem
Skrivet av matte89:

Men va i, hur kul kan det vara att leka pirat i ett mmo? hur många mmos finns det inte nu med pirater. Då såg WoW pirater ut att ha det trevligare.

Är det ett MMO?!

Medlem

"Port" på svenska heter Hamn.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Åh fy bubblan, vilken horribel grafik. Hoppas att MYCKET hinner förbättras innan den verkliga releasen når hyllorna, annars lär Akella bli tvungna att flytta sitt högkvarter till City of Abandoned Developers.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Ser ju bra ut hoppas bara det är mer hamnar i spelet än föregångaren. Gärna också färre buggar.:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av Juggernawt:

"Port" på svenska heter Hamn.

Inaktiv

Det ser ju ut som en rip-off på det där gamla spelet Pirates of Caribean? Eller är det bara jag som inbilar med eller är det samma spel? : O

Medlem

Jepp, det är samma spelserie som Pirates of the Caribbean.

1
Skriv svar