Rockstar om utvecklandet av GTA DS

Robot
Medlem
Rockstar om utvecklandet av GTA DS

Ah, så ni har börjat göra DS recensioner nu. Är det här det första spelet ni recenserar till DS eller har jag bara inte varit tillräckligt uppmärksam?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ah, så ni har börjat göra DS recensioner nu. Är det här det första spelet ni recenserar till DS eller har jag bara inte varit tillräckligt uppmärksam?

Du ar inte varit så uppmärksam. Här har du en total lista på recenserade DS-spel.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Heter det inte "Pub" och "Pubar"?

Förutom det, välskriven artikel

Fargo:
Bra spanat! Jag skyller på att tryckfelsnisse varit i farten... det är ändrat nu. Tack!

Medlem

"tillräckligt god tid" Eller som vi andra skulle uttrycka det, "jag har bara 2 händer och dom sitter fast runt den lilla vita maskinen".


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Fargo:
Bra spanat! Jag skyller på att tryckfelsnisse varit i farten... det är ändrat nu. Tack!

Hehe, lungt :D.

Medlem

Spelet i sig är riktigt bra. Fascinerande hur de har lyckats klämma in ett helt gta-spel i den där lilla ds-kassetten. Rekommenderar spelat starkt. Det är så här gta ska vara.

Inaktiv

Underbart spel. trodde itne det skulle var så bra, men det är som GTA och förmedlar den känslan. Ett av de bästa spelen som kommit ut till DS.

Medlem

Blir nästan sugen på en DS enbart för detta spel när man läser era åsikter om spelet! Värt att köpa en DS tro för GTA?

Medlem

Testat spelet i några få minuter, men dom minuterna var magiska. Helt underbart spel.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Menar ni allvar? Har inte hunnit testa ännu.

Inaktiv

ah detta spelet är så jävla fett att man för lust att skaffa en ds. gta 2 va så jävla bra på ett udda vis. spelar förfarande gta 2 då och då..fortfarande lika roligt!!


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar