Medlem
Clashigt

...fyndigt eller hur...
Nej, och filmen Clash of the Titans var väl kanske lika fyndig, underhållande ja men inte så märkvärdig egentligen. Jag var inställd på ungefär det jag fick av filmen så jag är nöjd.
Såg lite av orginalet på TCM för en stund sedan...jävla tur att den där ugglan inte fick mer tid i den nya filmen än vad den fick...
Sen tyckte jag väl att Olympens Gudar kändes lite väl retroinspirerade och att Liam Neeson åtminstonde kunnat blekt håret. Han kändes väldigt...tråkig i rollen som Zeus. Kan nog vara hans sämsta roll kanske?
Men underhållande action i bergochdalbane-stil, lagom dagenefterfilm...

Ha, såg att Bollnäs-Martin (Bandit) har ihop det med Malin Berghagen (Lugna favoriter), hade jag helt missat... tack expressen för årets nyhet...som väl var ett år gammal enligt artikeln?

Grattis på dopet Dregen!

61 dagar kvar till Metaltown!

#blogg

Medlem
Clashigt

Såg den igår, kan bara säga en sak...

Vart var den utlovade 3Dn?

Medlem

Valde en vanlig föreställning... satt och putsade glasögonen halva filmen innan jag insåg att det var bion det var fel på... stort fält på mitten av duken som var ofokuserat, skitskumt.
Den konverterades till 3D i all hast så man kan inte begära speciellt mycket. Synd, den hade nog kunnat varit riktigt bra i 3D.

1
Skriv svar