Need for Speed: Shift visar upp sig

Robot
Medlem
Need for Speed: Shift visar upp sig

hmm, det ser ut att kunna ha en chans faktiskt sålänge dom inte gör det minsta likt nfs undercover, det var ju bara helt förjävligt


signatur

//monster

Medlem

Ser ut som GRID ungefär... Men ser inga indikationer på skador på bilarna, och med tanke på att det är NFS är väl frågan om det någonsin kommer inträffa. Man kan ju alltid hoppas att detta är undantaget...

Medlem

Ser rätt nice ut :). Hoppas det inkluderar skademodell också. Men det tror jag nog det ska finnas.

"Men ser inga indikationer på skador på bilarna, och med tanke på att det är NFS är väl frågan om det någonsin kommer inträffa"

Många NFS-spel har haft skademodeller :P. Dock ej dom senaste, men det är en annan femma.

Medlem

Prostreet hade skademodell vad jag kan komma ihåg. Det är ändå ett av de senare i serien?...

Medlem

det är så det skall se ut när det går över 100kmh i täta områden, ser riktigt trevligt ut, men som andra säger, skador syns ju inte? ingen damn eller plåt som flyger runt som på grid....

Grid är gammalt, men fortfarande GRYMT BRA


signatur

Sim-Racing

Medlem

Ja pro street har skademodell, detta ser riktigt bra ut. Hoppas verkligen detblir bra oxå.

Medlem

Vansinnigt snygg trailer...

Medlem

Hoppas att det blir något av det också


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Avstängd

ser bra ut faktist fysiken verkar ha bättrat på sig

Medlem

Bara det blir bättre än Undercover så ser det väldigt bra ut. Undercover var i mitt tycke 2008 års sämsta spel! Men det här verkar bli bra, men lite GriD känslor får man ju så skulle va kul me lite originalitet från EA för en gångs skull. Men bara det är kul så what ever.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

håller med dom flesta här ser coolt ut:up::D

Medlem

Det ser riktigt bra ut men jag vill ändå kunna bli jagad av snuten det är liksom halva need for speed.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Håller mad att bli jagad av snuten e själva grejen med Need for speed.
Men det ser sjukt grymt ut=)

Medlem

Lite tråkigt med ban-racing men annars ser det bra ut (Hoppas på bra realism)

Medlem

Ser ut att bli en GRID kopia, som säkerligen kommer innehålla nya nfs spelens fjantiga, sega och dåliga menyer plus 1 miljon buggar vid lansering!?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Med så pass många försök de har haft på sig att få det rätt måste det bli bra åtminstone en gång, hoppas att det blir shift för trailern såg sjukt intensiv och rolig ut!

Medlem

Osäkert om spelet i sig blir bra, men trailern är faktiskt tuff

Medlem

Kan dom fatta att Need for speed underground II var det bästa NFS spelet genom tiderna? Enda felet var att det inte fanns någon polis. Så gör en blandning mellan NFS Underground II och nFS Mostwanted


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Need 4 Speed är DÖD !


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Tacka vet jag Codemasters, dom kan göra riktiga bilspel

Medlem

ja jag vet inte vad jag ska säga. Men det var Need for Speed Underground 2 som var bäst. Sen dom andra kan man diskutera om:(. men grafiken bra så var glad

Medlem

Hoppas detta kan bli lite mer simulator typ LFS! Eller iaf att de kan vara en inställing man kan välja för oss som vill ha de lilla extra!

(Tror såklart inte de men kan ju hoppas)

Medlem
Skrivet av Frazz:

Hoppas detta kan bli lite mer simulator typ LFS! Eller iaf att de kan vara en inställing man kan välja för oss som vill ha de lilla extra!

(Tror såklart inte de men kan ju hoppas)

Har man inte pitchat det som NFS-seriens försök på flört med simulatorfolket? Har i.a.f. för mig det och då är det roligt att man skickar ut denna trailer som är fylld med inkompetenta förare. Krockar hit och dit utan någon ordentlig uppvisning av snygg körning.
Jag säger inte att krockar inte kan vara roliga men väntade mig att se något helt annat än en femårings försök till att köra bil.

Medlem

Att detta blir en simulator kan du bara glömma direkt. De har visserligen sagt att det är målet men simulatorer = smal målgrupp. Alla vet vilken målgrupp EA riktar sig till, jo målgruppen "alla på hela jorden" vilket säkerligen kommer resultera i en klen multiplattforms simpel racing klon. Ledsen att jag låter sjukt negativ men EA har besviket mig så många gånger att jag inte orkar se fram emot deras produkter.
Hoppas kan man ju, men lägger hellre mitt hopp hos GRID 2
Det är bra racing-action det.

Som ovanstående va inne på dessutom. Allt teasern kretsar kring förrarens parkering i en däckvägg. Sätter ribban och nivån för vad som komma skall känns det som lite

Inaktiv

Snuskigt likt GRID, näe jag måste hålla med Sc00pii. NFS dog efter Most Wanted

1
Skriv svar