Ken Levine om sitt nya spel

Medlem
Ken Levine om sitt nya spel

Spännande spännande


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Eftersom Ken inte är med på Bioshock2, blir jag liiite skeptisk. Såvida han inte har 100% förtroende på 2k Marin. Av vad jag har sett på www.somethinginthesea.com så är jag grymt hypad över Bio2, men Kens nya spel kanske är något man hellre ska tänka på?

Bioshock 1 är för tillfället det näst bästa spelet jag spelat, så hoppas att de inte fuckar Bioshock 2, det krossar mitt hjärta :/

Medlem

nice

dock får han gärna göra SH3 sen framöver nångång . vore fint


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Väldigt synd han inte är med på bioshock2 som i ettan.. men jaja.

Medlem

Ryktet säger att 2k Bostons kommande skulle kunna vara en ny titel i X-Com serien.


signatur

*** La Alma De La Selva! 28-29/4 -02 *** | Da Blogg

Medlem

Ken <3


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Poncho:

Ryktet säger att 2k Bostons kommande skulle kunna vara en ny titel i X-Com serien.

För bra för att vara sant. Men jag hoppas på det! Dom köpte ju faktiskt rättigheterna för X-COM, 2007 och man undrar ju varför om det aldrig blir något spel av det. Fanskaran av dessa tidiga X-COM spel är ju fortfarande väldigt stor.

Medlem

Allt vi kan göra är att hoppas. En värdig uppföljare till X-Com orginalen är nog det enda som kan få en att sluta gråta över Fallout 3.

Edit: Bah! Nu blev jag ju tvungen att gräva fram laptopen och köra en runda TFTD igen baförde!


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Inaktiv

Jag har aldrig gillat Bioshock men det e ju grymt på sitt sätt=)
Men nu när de säger att de ska göra något annat så ska det bli
interessant=D

Medlem
Skrivet av Fettbulle:

Allt vi kan göra är att hoppas. En värdig uppföljare till X-Com orginalen är nog det enda som kan få en att sluta gråta över Fallout 3.

Edit: Bah! Nu blev jag ju tvungen att gräva fram laptopen och köra en runda TFTD igen baförde!

Du sa det! Blev sugen själv nu (X-COM: Enemy Unknown genom Dosbox).

Medlem

säg att det är ett nytt X-com, a-la gamla spelet fast i fräsch tappning. Aftershock och liknande var bra, men hade inte riktigt samma personlighet. Det skulle iaf vara mycket kul att se

PaZ
Medlem
Skrivet av Poncho:

Ryktet säger att 2k Bostons kommande skulle kunna vara en ny titel i X-Com serien.

Hade samma tanke när jag såg den här nyheten..
Hoppashoppashoppashoppas!

Medlem
Inaktiv

Om det är ett MMO kommer jag börja böla. Och då inte av lycka.

1
Skriv svar