Och bilen går bra?

Medlem
Och bilen går bra?

Ja det var ett tag sen det kom något inlägg om träning men nu är det dags! Deffen går bra men långsamt, jag ökar på gymmet hela tiden med mitt 5x5 schema. Det börjar blir riktigt jobbigt nu, jag närmar mig kroppsvikten i knäböj och har passerat den i marklyft.

Det har varit och är väldigt mycket på jobbet just nu, nästa vecka ska jag åka ensam till Makedonien för att reka inför en kommande mätkampanj. Det blir både spännande och lite läskigt, det är mitt första utlandsuppdrag som jag gör ensam. Jag tror att det kommer att vara mycket utvecklande!

I spelväg så är det RE5 som gäller igen, jag har köpt båda DLC banorna och klarat ut Merc med tjejen. Nu har vi fortsatt med kampanjen på prof. vilket är svårt!

Efter min tjänsteresa ska jag börja med periodisk fast, det innebär att man hela sitt dagsintag av mat under en begränsad tid och fastar resten. Jag tänker börja lugnt med ett 8 timmars ätarfönster, det blir med andra ord inte så stor förändring mot en vanlig dag.

Funderar på att blogga varje dag under första veckan och berätta hur det går, om det är någon som är intresserad? Kanske gör det i alla fall!

#blogg

signatur

Tempus fugit.

Medlem
Och bilen går bra?

Låter spännande, vad är det du jobbar med?

Medlem

Jobbar på Lantmäteriet som utvecklingsingejör, men detta jobb har att göra med att mäta tyngdkraften absolut.

signatur

Tempus fugit.

Medlem

tungt!

Okej, det var inte så roligt...

1
Skriv svar