Söker bra 2.1 högtalarsystem

Inaktiv
Söker bra 2.1 högtalarsystem

Hej pågar!
Jag är ute efter ett 2.1 högtalarsystem som kostar max runt 1300:-

Jag har kollat runt en heldel men tycker det är väldigt svårt att hitta ett som man vet är bra.

Dessutom har jag som krav att det ska vara AUX eller console adapter på det så jag även kan använda det till xboxen
Högtalare jag kollat på är Logitech Z-2300 och några andra liknande.

Skulle vara väldigt tacksam ifall det finns några högtalare ni skulle kunna rekommendera.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Skulle nog köpt de där Z-2300 själv. Kör på de du


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag har alltid föredragit att införskaffa högtalare som inte är gjorda som "datorhögtalare". Man får ju ett bredare utbud, en gigantisk begagnat -och nymarknad och ett enormt stort prisintervall. Sedan är det ganska enkelt att modifiera om man vill köra direkt från datorn, ut till ett försteg eller en förstärkare.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Medlem

Harman Kardon/ JBL SoundSticks II Otroligt bra ljud i dessa och en snygg design, dock är dom inte gratis .


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Inaktiv

tack för hjälpen men det blev Z-2300. Just nu använder jag en stereo till xboxen och det är ganska jobbigt att ha så stora högtalare och sedan andra högtalare till datorn.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar