Battlefield 2 och 2142 får ny bana

Robot
Medlem
Battlefield 2 och 2142 får ny bana

fan va kul:up: jag lirar detta spel en:up:
många roliga kvällar med bf2:D å jag kör på skyttegravservrarna dom e bra:up::up::up::up:

Medlem

Härliga nyheter, jag är lite av en Omaha fantast lol

Medlem

Kanske installerar bf2 igen efter patchen.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv

Men varför skiriver ni om den här uppdateringen överhuvudtaget... Att den skall komma har dom sagt välldigt länge. Så varför ens upprepa samma misstag att ens skriva om detta. Så här så blir man ju bara mer besviken.

Det kan ju i slutänden lika gärna bli så att dom inte släpper någon alls, Samma saker har dom redan sysslat med när det gäller andra spel.
Jag förstår inte alls varför dom går ut i ett år i förväg med en hint om att någotnting är på väg för att sedan i stort sätt ignorera BF2 spelarna.

Det var ju i november som detta var utlovat, och då hade man ju redan väntat i ett bra tag. sedan så snackades det om vårvintern... Eller mins inte turerna riktigt. För så kul är det inte längre att följa detta. Mins i alla fall att det gått rykten i massor.

Själv hoppades jag på en uppdatering som en fin nyårspresent...

Det är ju liksom lika noga som när vanligt folk skall passa sina tider... Vissa blir asförbannade när vissa är försenade i fem minuter.

Så om och när patchen kommer så hoppas jag att de i första hand fixar till något som tar hand om alla fuskare... Vilket de snackat om och skall vara skäl till att denna uppdateringen är som nu kraftigt försenad.

Och så det här med Hitboxen som är "lite väl märklig i bland" nåja det är ju endå lika för alla och rättvist men...
Hittboxen styr hur man träffar fiender för den som inte visste.

En sak är då säker, Gör dom om spelet en himla massa så lägger jag av med BF2 orkar inte lära in ett nytt spelsätt. Då köper jag heller ett annat spel.

För övrigt så skulle jag önska 10 nya banor och inte en bana med en massa öar, skulle kunna betala för detta.

Eller varför inte ge ut ett riktigt BF3 i stället när dom endå är på gång. Om man nu ens skulle ha lust att köpa det efter allt detta. jag liter i alla fall inte längre på dom.

(Jag spelar inte väl, jag spelar roligt)
Modellear/

Medlem

Ja en patch behövs, vissa servrar är det så mkt fuskare att det i princip är ospelbart.
Kul med ny bana. Fortfarande ett riktigt bra spel i övrigt.

Medlem

ja ett bra spel, men urusel support på patch etc.. på tok för många fuskare idag det är helt sjukt hur dom är slappa på ett multi spel som behöver support och inte en patch en gång om året som är snitt för dom.

Medlem

Snääääälla Dice fixa spelet, vore skitkul om BF2 skulle få lite kärlek, communityn finns ju där, många som skulle bli glada

Medlem

Bra att de fortfarande uppdaterar spelet Det var helt sagoligt kul ju! Synd att min skiva är sönderrepad och inte låter sig bli installerad igen =(

Medlem
Skrivet av GubbensPilsnerKorv:

Men varför skiriver ni om den här uppdateringen överhuvudtaget... Att den skall komma har dom sagt välldigt länge. Så varför ens upprepa samma misstag att ens skriva om detta. Så här så blir man ju bara mer besviken.

Det kan ju i slutänden lika gärna bli så att dom inte släpper någon alls, Samma saker har dom redan sysslat med när det gäller andra spel.
Jag förstår inte alls varför dom går ut i ett år i förväg med en hint om att någotnting är på väg för att sedan i stort sätt ignorera BF2 spelarna.

Det var ju i november som detta var utlovat, och då hade man ju redan väntat i ett bra tag. sedan så snackades det om vårvintern... Eller mins inte turerna riktigt. För så kul är det inte längre att följa detta. Mins i alla fall att det gått rykten i massor.

Själv hoppades jag på en uppdatering som en fin nyårspresent...

Det är ju liksom lika noga som när vanligt folk skall passa sina tider... Vissa blir asförbannade när vissa är försenade i fem minuter.

Så om och när patchen kommer så hoppas jag att de i första hand fixar till något som tar hand om alla fuskare... Vilket de snackat om och skall vara skäl till att denna uppdateringen är som nu kraftigt försenad.

Och så det här med Hitboxen som är "lite väl märklig i bland" nåja det är ju endå lika för alla och rättvist men...
Hittboxen styr hur man träffar fiender för den som inte visste.

En sak är då säker, Gör dom om spelet en himla massa så lägger jag av med BF2 orkar inte lära in ett nytt spelsätt. Då köper jag heller ett annat spel.

För övrigt så skulle jag önska 10 nya banor och inte en bana med en massa öar, skulle kunna betala för detta.

Eller varför inte ge ut ett riktigt BF3 i stället när dom endå är på gång. Om man nu ens skulle ha lust att köpa det efter allt detta. jag liter i alla fall inte längre på dom.

(Jag spelar inte väl, jag spelar roligt)
Modellear/

Det var i somras de annonserade ut om den nya patchen, om inte tidigare ändå.

Tror de har en praktikant på patchnings arbetet med tanke på tiden det tar för dem...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nice, installerade om bf2 för nån dag sedan

Medlem

skulle va intressant o se hur ett BF 3 skulle se ut i FB motorn

Medlem

dedn dom väntar på något gott väntar aldrig förlänge


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av ace84:

skulle va intressant o se hur ett BF 3 skulle se ut i FB motorn

Vi får ju BF 1943 som e en halv remake av 1942 , den kan man ju klassa som bf3.

Medlem

njaa det e mer ett 1/3 dels Bf imo..

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av ace84:

skulle va intressant o se hur ett BF 3 skulle se ut i FB motorn

Vi får ju BF 1943 som e en halv remake av 1942 , den kan man ju klassa som bf3.

Verkligen inte.

Medlem

Låter najs. Omaha Beach är en av mina favoritbanor i BF1942.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Har funderat på att installera in bf2 igen senaste tiden, nya banor skulle verkligen inte få mig att bli mindre sugen.

Medlem

Han som håller på med patchen finns här ibland. ( Bazajaytee )

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-2/

Medlem

Blir o spela 2142 när jag fått min egen dator, självklart då med högsta inställningarna:)


signatur

Wai

Medlem

Högsta inställningarna i BF2142 kan inte vara svårt att ha, även med en 2 år gammal dator.
Men det är klart att det är najs att köra på högsta.

Inaktiv

DICE sviker inte oss BF fans Ser starkt fram emot de nya banorna.

Medlem

Meh en bana... de sugar litte... hade hoppats på mera nya maps typ som road to jalabad tanks + cars men inga heli och flyg

Och dom sa att pachen skulle vara klar innan jul

Medlem
Skrivet av zauii89:

Vi får ju BF 1943 som e en halv remake av 1942 , den kan man ju klassa som bf3.

Nej, nej, nej, snarare som en rolig "techdemo-remake" av BF1942...

Ni som längtar efter BF3 - kör BF2 med Project Reality-modden. Riktigt jäkla kul och mycket annorlunda jämfört med originalet, även om det på sistone svämmat över med nybörjare vilket sabbat spelet lite. Tips: Läs manualen först!

Medlem

BF2 = best game ever! Det ända som jag kan säga är fel på spelet är att man dör så jäkla segt. Tömmer magg efter magg men ingen död kropp liksom....


signatur

B lup

1
Skriv svar