Torrentnedladdning nu i FZ-filarkivet

Medlem
Medlem
Citat:

Fetband

Hehe....


signatur
Medlem

Ni borde visa alla användares ratio också.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Omg! Tänkte ju bidra med detta i eran tävling (utslagsfrågan)

Medlem

Awesome!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Alltid trevligt med funktioer som gynnar både sajten och besökarna Keep it up!

Inaktiv

Brutalt bra, Keep it up fz!

Medlem
Skrivet av JMA:

Varför inte utlysa en månadens seedare & liknande?
Tänk priser där användare får definera egen titel, vinner månadens spel osv. Vore underbart!

Håller med dig låter som en bra idé:up:

Medlem

Mycket bra FZ, nice work


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

tack FZ


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

lwf
Medlem
Skrivet av thelinx:

Själv använder man Speltorrents.se, och jag håller mig nog till dem.

Pfffft. Gameupdates.org är det som gäller, eller var i alla fall.

Medlem

Jag älskar er FZ.

Medlem

Det fanns väl förut också? Men sen så försvann det...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jäkligt synd att mitt bredbandsbolag (BT) klassar all torrent (P2P) överföringar som olagliga oavsett innehåll, och på automatik skickar varningar och tillslut avstängning om man använder det

Medlem
Skrivet av MB?:

Jäkligt synd att mitt bredbandsbolag (BT) klassar all torrent (P2P) överföringar som olagliga oavsett innehåll, och på automatik skickar varningar och tillslut avstängning om man använder det

https://www.relakks.com/

dom kan inte stänga av dig på något sätt eller hindra dig om de inte kan se vad du gör på nätet


signatur

// FeeAC

Medlem

Bra initiativ som borde gynna både er och oss läsare.

URK
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av URK:

detta är underbart. bara det inte finns någon bert karlsson person där ute som stämmer skiten ur er.

Då måste det finnas nåt att stämma oss för. Vilket det inte gör - bittorrent är en fullt legal teknik för att distribuera data.

det var ironi efter som pritebay har blivit stämde just på grund av torrent tekniken


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av MB?:

Jäkligt synd att mitt bredbandsbolag (BT) klassar all torrent (P2P) överföringar som olagliga oavsett innehåll, och på automatik skickar varningar och tillslut avstängning om man använder det

Pontén som äger den isp:n eller? Maken till oupplyst man får man leta länge efter. Fildelning är inte olagligt, och det finns ingen definition på vad som är olagligt på internet. Ska bli så intressant den 17:e april och se om dom fäller TPB För då har vi århundrates rättsskandal över oss.

För övrigt, förstår inte varför FZ inte använt denna teknik fullskaligt tidigare. Ännu mer för övrigt, skulle dra ner en 8gb stor Lotro klient häromsistens, och dom hade ingen torrent teknik för det. Tur var att Boomtown hade sjukt snabba servrar och hade klienten. Torrent tekniken måste helt ersätta vanlig klumpnerladdning.

Inaktiv

Gött


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Grejt! Äntligen har man möjlighet att pausa dedär stora filerna som tar evigheter att ladda ner!

Medlem

Alldeles alldeles underbart

Inaktiv

the future is here!! äntligen FZ, tack


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Mycket bra gjort...Jag testa och tanka hem ett demo..

Jag brukar få en gul triangel i uTorrent som brukar ta en minut innan den blir grön....Precis när den blev grön var demot redan ned tankat...snacka om speed...

Tack för att ni använder torrent...

Medlem

Bara fint, bara fint. Sådana här ansträngningar till läsarnas fördel är varför jag älskar FZ.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Sweet, det var på tiden


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

AWSOME!!! <3<3<3


signatur

Rawr

Qjt
Medlem
Medlem

Najs


signatur

Facebook is my homeboy xD

Medlem
Skrivet av MB?:

Jäkligt synd att mitt bredbandsbolag (BT) klassar all torrent (P2P) överföringar som olagliga oavsett innehåll, och på automatik skickar varningar och tillslut avstängning om man använder det

Byt ISP.

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av URK:

detta är underbart. bara det inte finns någon bert karlsson person där ute som stämmer skiten ur er.

Då måste det finnas nåt att stämma oss för. Vilket det inte gör - bittorrent är en fullt legal teknik för att distribuera data.

det var ironi efter som pritebay har blivit stämde just på grund av torrent tekniken

Att de blev stämda har inget med tekniken att göra, utan innehåller de hjälper folk ladda ner.

123
Skriv svar