WAR slår ihop servrar

Medlem

flyttade från Hirn till Eight Peaks för en vecka sen men vill flytta igen dock så verkar det inte gå

Medlem

jasså, warhammer online bantas kraftigt eller?

*sigh*

Aftonfragzonebladet.se

Medlem

Sena är bara förnamnet på vad Mythic/Goa är, riktigt kul är det när de postar nyheterna bara några timmar innan de gör vad de skriver om, i detta fall stänga ner alla servrarna för en "uppdatering".
Får det att verka som de kommer på sådana här saker medans de sitter och äter middag samma kväll.
Ännu roligare då USA också fick tillgång till Choppa och Slayer innan europa och med en cherry on top så stänger de ner europa servrarna i 14 timmar (förutsatt att de får upp dem vid 17) den dag då vi ska få tillgång till dem. Någon som vet om de gjorde samma sak i usa?

Det är bra att de kommer med sådana här "fixes" men förvarna några dagar innan. Att stänga ner servrarna samma dag som en sådan stor sak som slutet av Bitter Rivals med 2 extra yrken som öppnas är ju efterblivet.
GAAAAAH jag vill kunna avskeda planeraren för det där.

Skrivet av Dumlen:

För att Warhammer är folks gullegris trots att det faktiskt har mindre spelare än AoC vad jag sett iaf, det är ofta heldött på Kharak-Azgal som jag lirar på iaf.
2010.

Eh, hehehe. Karak-Azgal är proppad med folk. Jag stötte på folk kl 04 i startområdena.
Trolla mer...

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av Dumlen:

För att Warhammer är folks gullegris trots att det faktiskt har mindre spelare än AoC vad jag sett iaf, det är ofta heldött på Kharak-Azgal som jag lirar på iaf.
2010.

Eh, hehehe. Karak-Azgal är proppad med folk. Jag stötte på folk kl 04 i startområdena.
Trolla mer...

Word!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Vår här uppe?! Tyvärr inte

edit: Så länge det finns servers med mycket folk på så spelar ju antalet spelare inte någon större roll för hur kul det är att spela, eller hur

Medlem

Nu jäklar kunde jag logga in igen!

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av Dumlen:

För att Warhammer är folks gullegris trots att det faktiskt har mindre spelare än AoC vad jag sett iaf, det är ofta heldött på Kharak-Azgal som jag lirar på iaf.
2010.

Eh, hehehe. Karak-Azgal är proppad med folk. Jag stötte på folk kl 04 i startområdena.
Trolla mer...

Word!

Right, för jag trollar när jag inte stöter på folk?

Barak Varr och Marches of Madness är generellt sett rätt tomt på destruction vad jag märkt iaf, enda gångerna man stöter på folk är när det är för mkt motstånd i de andra zonerna så att de försöker där istället.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ja nu är det då i alla fall inte tomt på Karak-Azgal. Fick till och med sitta i kö i 10 min för att komma in. :/

BTW gjorde en Orc Choppa på Eltharion precis när servrarna gick upp, GALET va mycket Choppas det sprang runt i startområdet. Och när jag körde Nordenwatch-scenariot var det typ Choppas vs Slayers.


signatur

Korvspad.

Ursäkta men ska inte rubriken vara "WAR bantas rejält"? Servermerges brukar ju heta så eller gäller det bara AoC?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ursäkta men ska inte rubriken vara "WAR bantas rejält"? Servermerges brukar ju heta så eller gäller det bara AoC?

Det gäller bara AoC

Inaktiv

War=det bästa mmo;t jag någonsin spelat

Medlem

Bästa spelet sedan DAoC!

12
Skriv svar