The Secret World snart mindre hemligt

Robot
The Secret World snart mindre hemligt

Låter spännande Funcom är proffsiga och detta kan bara bli bra.:heart:


signatur
Medlem

Gör om gör rätt brukar dom ju säga

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Låter spännande Funcom är proffsiga och detta kan bara bli bra.:heart:

lol kul.....:)


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Vore det inte bättre att de fixar till Age Of Conan istället? Ett bra spel vore bättre än flera mediokra.

Medlem

hade varit apkul med ett mmo liknande rollspelet Mutant faktiskt, fast patcher osv. har sin förmåga att förgöra en del mmorpgs efterhand. Enda mmorpg jag kommer köpa igen blir nog SW från Bio

Medlem

Det här kunde ju vara riktigt skoj, men jag hoppas hoppas att de inte byggt upp världen som i AoC, det är mitt största missnöje med det spelet. Det känns så trångt och stundtals irriterande med laddning osv.

Även, Mutant eller till och med Mutant Chronicles mmo skulle vara riktigt trevligt ja

Medlem

Efter AoC har jag 0 tillit för Funcom.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag är så jävla trött på nutida asiater med katanas. Är en asiat(eller snarare japaner) med i ett spel så kan man ge sig fan på att de kommer larva sig med katanas.

Nä, de där konceptbilderna av de mänskliga karaktärerna såg riktigt fjantiga ut.

Åt helvete med MMO för övrigt.

Medlem

Man får se, bara spelet är open world och inte som Aoc.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kul att dem snott i princip allting från World of Darkness, fast utan vampyrer (Eller?). Så hmm, testa ett nytt MMO-spel från en studio vars förra MMO var ganska medelmåttigt (vad jag hört/läst/sett) eller vänta på att CCP återskapar vampyr-världen på ett trovärdigt (!) vis om 2 - 3 år?

Svårt val folks, svårt val.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Whimsical:

Jag är så jävla trött på nutida asiater med katanas. Är en asiat(eller snarare japaner) med i ett spel så kan man ge sig fan på att de kommer larva sig med katanas.

Nä, de där konceptbilderna av de mänskliga karaktärerna såg riktigt fjantiga ut.

Åt helvete med MMO för övrigt.

Vad är det för fel med att kunna spela med tusentals andra människor samtidigt?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Balla konceptbilder!

Medlem

Det här spelet hoppas jag på. Funcom är ett företag som alltid tänkt stort även om resultatet är tveksamt. Men tredje gången gillt så jag ska ge det här spelet en chans då det kommer vem vet dom kanske lyckas den här gången?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Medlem

Efter AoC så har jag inget som helst förtroende för Funcom! Men vi får hoppas att dom lärt sig av sina misstag och gör rätt den här gången.

Medlem

Får mig att tänka på KULT mer än något annat pen and paper rollspel. men det kanske bara är jag.

Medlem

mm funcom får saker att låta intressanta, men när det väl släpps så lär man nog tjäna sig ganska lurad

Medlem

Kan dem inte hålla sig till AoC och försöka göra det bättre innan dem kastar ut ett till MMO-lir? :S

Eftersom det är Funcom kommer jag inte ens börja intressera mig för detta spel.

Medlem

Själv önskar jag FUncom kunde lägga ner alla sina förbannade project och börja fixa spelet de har låvat ganska länge nu >< vill ha tredje spelet i The Longest Journey serien ><.

Medlem

Vad som uppenbarligen ni inte tänkt på är att det är 2 olika personer bakom AOC och detta mmo.
Jag tycker att man kan lägga ner Aoc och ge Ragnar alla resurser som Funcom har, han fick spin på företaget genom TLJ. Hade Funcom inte haft honom hade de varit borta för länge sen.

Skrivet av dr_skum:

Vad som uppenbarligen ni inte tänkt på är att det är 2 olika personer bakom AOC och detta mmo.
Jag tycker att man kan lägga ner Aoc och ge Ragnar alla resurser som Funcom har, han fick spin på företaget genom TLJ. Hade Funcom inte haft honom hade de varit borta för länge sen.

Varför lägga ner AoC det slår ju WoW och WAR långa vägar? Sluta basha Funcom.........:\


signatur
Inaktiv

Vem fan förutom pengahungrande företag föredrar mmo framför ett singelplayer rpg utan månadskonstnad.

Inaktiv

Vågar inte slösa pengar på ett FunCom spel igen efter fiaskot med AoC.

Medlem

FunCom borde lägga sin tid och pengar på att fixa AoC som dom hypade och sen när det väl kom så var det ljusår ifrån klart.

Medlem
Skrivet av Zheri:

FunCom borde lägga sin tid och pengar på att fixa AoC som dom hypade och sen när det väl kom så var det ljusår ifrån klart.

Det gör dom? Är det något speciellt du tänkte på?

Skrivet av MugiMugi:

vill ha tredje spelet i The Longest Journey serien ><.

Det är samma team som drog igång arbetet med The Secret World som arbetade med Dreamfall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Zheri:

FunCom borde lägga sin tid och pengar på att fixa AoC som dom hypade och sen när det väl kom så var det ljusår ifrån klart.

Det gör dom? Är det något speciellt du tänkte på?

Skrivet av MugiMugi:

vill ha tredje spelet i The Longest Journey serien ><.

Det är samma team som drog igång arbetet med The Secret World som arbetade med Dreamfall.

Förutom att AoC är bedrövligt dåligt på alla punkter så tycker dom ska ta och göra klart AoC innan dom börjar lansera ett nytt spel ... bara det jag tänkte på.

Medlem
Skrivet av Zheri:
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Zheri:

FunCom borde lägga sin tid och pengar på att fixa AoC som dom hypade och sen när det väl kom så var det ljusår ifrån klart.

Det gör dom? Är det något speciellt du tänkte på?

Skrivet av MugiMugi:

vill ha tredje spelet i The Longest Journey serien ><.

Det är samma team som drog igång arbetet med The Secret World som arbetade med Dreamfall.

Förutom att AoC är bedrövligt dåligt på alla punkter så tycker dom ska ta och göra klart AoC innan dom börjar lansera ett nytt spel ... bara det jag tänkte på.

hehe, "ok".


signatur

I'm a snake, follow me!

12
Skriv svar