ArmA 2 - Ryssland spänner musklerna

Medlem

en nisse pa bohemias forum har gjort en trailer edit me lit mer rysk stil pa musiken
http://www.youtube.com/watch?v=ewQHRbOqSeM

Medlem
Skrivet av Bush:
Skrivet av MaLiBu:

då måste jag vara blind eller kanske för att jag har slutat lyssna på spelutvecklarnas babbel om hur skuggor ser mer realistiska ut, hur ljuset reflekterar på soldatens hjälm osv...
jag förlitar mig på min syn och den ser en smått uppfräschad ArmA1

Babbel? Du kan ju se med egna ögon att ljus effekterna, texuterna och modellerna ser mycket bättre ut i den lågupplösta videon än i ArmA1, man behöver ju inte ens ha på ljudet för att förstå. Men jag skulle nog gissa på att du inte ens tog dig tid och kollade på den videon.

har sett nästan alla videos och med spänning i början men ju mer jag kollar desto mer påminner det om ettan, säg vad du vill om ljuset och annat men jag läser inte bara vad spelutvecklarna har skrivit utan ser själv vad som verkar annorlunda.

hoppas på att det blir mindre buggar den här gången

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

har sett nästan alla videos och med spänning i början men ju mer jag kollar desto mer påminner det om ettan, säg vad du vill om ljuset och annat men jag läser inte bara vad spelutvecklarna har skrivit utan ser själv vad som verkar annorlunda.

hoppas på att det blir mindre buggar den här gången

Som jag skrev i mitt förra inlägg så ser man skillnaden i den videon, jag har inte läst något om det.

Medlem

Jag är förvisso en OFP/ArmA fanboy men satan vad detta kommer rocka!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

123
Skriv svar