The Hunter - nu för alla

Medlem

Jag tycker det är riktigt roligt. Första rådjuret tog mig två timmar att hitta, men nuförtiden går det mycket fortare. Min bästa spelomgång skjöt jag fem rådjur och en kalkon.

Det finns bara två typer av rådjur och kalkon just nu, nästa som läggs in är älg. Jag hoppas de lägger in björn och vildsvin personligen.

Medlem

Ligger på #39 på Mule Deer topp listan, vid namn Dylley


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

CX
Medlem
Skrivet av Grön:

Jag uppskattar spelet och så, men... Flera timmars smygande utan en enda hjort i siktet?

Så här var det för mig:

1. Spårade hjort i tre timmar, såg bara kreatur som galopperade iväg i horisonten.

2. Läste en FAQ. ( http://thehunter-canada.ca/images/guide.pdf )

3. Knäppte min första hjort efter 5 minuter.

Kolla in mina tips jag postade tidigare idag.
Hoppas det hjälper!

Medlem

Allt känns så jävla random. Först hittar jag tre-fyra spår av ett djur. Sedan går jag inom riktningen som angivs för att hitta ett nytt. Men istället för att hitta ett femte spår hittar jag ett från att annat djur, och då börjar leken om igen. Hur i helvete ska man spela för att lyckas? Jag hittar ju tonvis med spår, smyger omkring för att inte göra ett ljud, men hittar inget förbannat rådjur.

Hur ska jag göra?

Medlem
Skrivet av The Vulture:

Hur ska jag göra?

Dra av ett skott rakt upp i himlen så springer alla djur åt var sitt håll, då får du klara spår i en riktning från varje djur

Medlem

sköt en Mule Deer på 85,4 kg! någon som har skjutit större än detta?

Medlem

Tjena

Försöker få nått missions har bara gått runt o skutit 2 st Mule Deer.

Fattar inget.

Kan någon hjälpa mig??

// Ejka

Medlem
Skrivet av oskj:

sköt en Mule Deer på 85,4 kg! någon som har skjutit större än detta?

Sköt en male mule deer på 119.8Kg

Medlem
Skrivet av Ejka:

Tjena

Försöker få nått missions har bara gått runt o skutit 2 st Mule Deer.

Fattar inget.

Kan någon hjälpa mig??

// Ejka

Du får missions genom messages, kolla din inbox, bör finnas missions från Doc där.

Medlem

Är jaga ensam det enda man gör eller kan man spela på servrar tillsammans med andra? Inte så frestande att gå runt i en stor skog ensam och leta upp djur, ingen action precis...

Skriv svar