Spana in World in Conflicts bomber

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Buio:
Skrivet av RazorShard:

Massive borde fått en Oscar för snyggaste explosioner i ett spel.

Personligen tycker jag de har tung konkurrens från Relic Games med Company of Heroes och nyligen släppta Dawn of War II. Explosioner och terrängförödelse är mycket bra gjort i de två spelen. Men självklart är det väldigt snyggt även i World in Conflict, och de verkar lägga ner en hel del jobb på den tekniska funktionen bakom bomberna. Laddade ner den stora filmen för att se det i mer detalj.

Jo, just terrängförödelseen är exceptionell i CoH. Snygga djupa kratrar som i min mening ser bättre ut än WiC. Däremot är explosionerna och rökeffekterna bäst i det sistnämnda.

CoH och DoW2 är ju på en helt annan skala så det är ju inte konstigt att kratrarna är snygga i CoH då du är mycket närmre.

Lite billigt att använda samma musik som i förra blues trailern... Indecary bombs hette väl napalm i första versionen.

Inaktiv

en ny =S


signatur

Trä flis smakar trä!

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Lite billigt att använda samma musik som i förra blues trailern... Indecary bombs hette väl napalm i första versionen.

Nej, incendiary bomb är ny i expansionen.

Medlem

Lika härlig grafik och effekter som vanligt.
Jäkla skumt kollade på trailern och stack sen på lunch, vad kommer då inte in om 4 st Massive utvecklare på resturangen, vilket sammanträffande.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Cool video och coolt spel.

Inaktiv

Alltså, jag bara älskar musiken.

Medlem

Men incendiary bomb är väll samma som Fuelbomb som Sovjet hade i WiC Orginal.
ALltså jag har inte hängt med i nyheterna om WiC:SA fören nu... spelar man bara som Sovjet eller USA/NATO oxå?

Medlem

Så här hypar man spel! =D


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Lika härlig grafik och effekter som vanligt.
Jäkla skumt kollade på trailern och stack sen på lunch, vad kommer då inte in om 4 st Massive utvecklare på resturangen, vilket sammanträffande.

Vilken restaurang då?

Medlem
Skrivet av rickzzorr:

Men incendiary bomb är väll samma som Fuelbomb som Sovjet hade i WiC Orginal.
ALltså jag har inte hängt med i nyheterna om WiC:SA fören nu... spelar man bara som Sovjet eller USA/NATO oxå?

Fuel/airbomben är väl daisy cuttern?


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av MaXMC:

CoH och DoW2 är ju på en helt annan skala så det är ju inte konstigt att kratrarna är snygga i CoH då du är mycket närmre.

Lite billigt att använda samma musik som i förra blues trailern... Indecary bombs hette väl napalm i första versionen.

Neee, Napalm var något helt annant, mera riktat mot infateri i skogar och dylikt.

On topic så förhandsbeställde man det här igår :heart:

Medlem

Fyi: Namnet på låten är Koop Island Blues med Koop och Ane Brun. Hittade den på Spotify.

Medlem

Azare#41 Tackar!

Medlem
Skrivet av spix:

Härlig låt..

"Koop - Koop island blues", om det är någon som undrar

Tackar! Täntke precis fråga vilken låt det var!

Medlem

Är det något massive kan så är det att göra underbara explosioner. Borde plocka fram mitt spel och spela lite online igen

Medlem

någon som vet exakt vad som kommer med soviet assualt ? förutom nya maps


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Vad som kommer med Soviet Assault? En sån här: http://www.liveleak.com/view?i=9b9_1235761725

Snygg trailer men sjuka vapen. Värja?

Medlem
Skrivet av mikey:

Vad som kommer med Soviet Assault? En sån här: http://www.liveleak.com/view?i=9b9_1235761725

Snygg trailer men sjuka vapen. Värja?

kommer de verkligen? haha imba


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Koop är INTE blues!

12
Skriv svar