Multiplayer från Crysis 2

Medlem

Tror det kan bli ganska kul gameplaymässigt med mus och tangentbord, men grafikmässigt hade jag fan förväntat mig mer. Känns inte som att det överträffar föregångarna. Troligtvis pga konsoll-utvecklingen, som vanligt.

Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av TheWhaleHunter:

Herregud vad dåliga alla är på att sikta.

Håller med, Fy f*n vad alla fiender var dåliga på att skjuta, om dom vill att jag ska bli intresserad får dom iaf skaffa bra motstånd till deras gameplay.. -.-

Ni tror inte att det är en låg svårighetsgrad? Vore ju logiskt iom att det är för demonstration och att det liras med en djävulskt slö gamepad.

Medlem

Kommer ihåg streamen från Gamescom, helt patetiskt vad dåliga spelarna var. Eller ännu mer troligtvis pga gamepad.

Medlem

Har för mig att det var denna videon som var så enormt "stage:ad"(vissa spelare får inte döda vissa spelare, vilket syns rätt tydligt)? Ren bullshit alltså, märks rätt tydligt på spelarna dessutom. För övrigt såg det sjukt tråkigt ut enligt mig. Ingen intressant action och så väldigt tyst...

Medlem

Jag gillar teleport-abilityn vid 0:54 sekunder!

Löjligt vad uppgjord videon är. Jag förstår att de måste få alla tioåringar att känna "åååh! det är ju precis sådär bra i multiplayer jag tänker bli!", men de kan ju iallafall låtsas att de skjuter mot spelaren ibland. Precis samma grej som med "battlefield-moments" videosarna, men dom gjorde det bättre.

Medlem

Haha snacka om låååångsamt mp. Och ikoner över hela skärmen. Snark!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fyfan vad kasst det såg ut. Skulle kunnat vara spelet Marathon på PC och Mac. Om någon kommer ihåg det. Var det på -80 eller 90-talet?


signatur

autograph

Medlem

Ettan är fortfarande ett av mina 3 favoritspel efter ME2 och SC2. Denna gång är man predator på riktigt men. MEN. Man kan inte ha en kraft på tills den är använd som i ettan här kan man ha 2. Men vad är det för bra med det om de är aktiva i 3 sek???

Medlem
Medlem

Dom har gjort om den fantastiska crysis wars till mw2, kul.........


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Dom har gjort om den fantastiska crysis wars till mw2, kul.........


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

ser löjligt ut :=)


signatur

Honour may not win power, but it wins respect. And respect earns power.
(Ishida Mitsunari)

Medlem

Mer Halo Reach än MW2 tycker jag ändå

12
Skriv svar